خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

نصف توانایی‌هایم را هم ندیده‌اید!

نصف توانایی‌هایم را هم ندیده‌اید!
سال 95 برای امیر قلعه نویی خوب شروع شد؛ او تیمی را از تونی اولیویرا تحویل گرفته بود که کاندیدای سقوط به دسته اول بود اما با اضافه کردن چند بازیکن این تیم را تا مرز کسب سهمیه آسیایی جلو آورد. تراکتورسازی تحت هدایت قلعه نویی برای لیگ شانزدهم نیز نفرات قدرتمندی را به خدمت گرفت و برای کسب عنوان قهرمانی گام بزرگی برداشت. همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه بحث محرومیت از نقل و انتقالات توسط فیفا پیش آمد و این مساله آغاز ناکامی های تراکتورسازی بود. قطعا سال 95 برای امیر قلعه نویی از نظر فوتبالی خوب تمام نشد وشاید تنها خبر خوشحال کننده برای او انتخابش به عنوان برترین مربی فوتبال ایران بود. قلعه نویی اگرچه بابت گذشته و افتخاراتش احساس خوبی دارد ولی هنوز از خیلی ها ناراحت است و دل پری از برخی افراد دارد. خودش می گوید دست خیلی ها را گرفته اما همان افراد دستش را گاز گرفتند. با این حال تنها آرزویش برای سال 96 عاقبت به خیری است.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز امیر قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

81 Esteghlal Iran1395/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi