خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

قلعه‌نویی، همچنان برترین مربی فوتبال ایران

قلعه‌نویی، همچنان برترین مربی فوتبال ایران
سایت clubworldranking جدیدترین رده بندی بهترین مربیان جهان را منتشر کرد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی تبریز با کسب 3395 امتیاز و قرار گرفتن در رده 148 جهان جایگاه سابقش به عنوان بهترین مربی باشگاهی ایران ماند.

در این رده بندی یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق ذوب آهن در رده دوم قرار گرفت و علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در رده سوم ایران جای گرفت. علی دایی، سرمربی نفت تهران و حسین فرکی، سایپا به ترتیب در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس نیز با جهشی خیره کننده خود را تا رده 217 جهان بالا کشید و حالا چهارمین مربی کرواسی محسوب می شود. در بین مربیان کروات برانکو پشت سر نیکو کواچ سرمربی اینتراخت فرانکفورت، زلاتکو دالیچ سرمربی سابق العین و اسلاون بیلیچ سرمربی وستهام در رده چهارم جای گرفته است.

برچسب‌ها: امیر قلعه نویی(سرمربی) تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

159 قهرمنان خواجه1395/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi