خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

مورینیو: با این داور ما همیشه بدشانسی می آوریم

مورینیو: با این داور ما همیشه بدشانسی می آوریم
در این دیدار که با تک گل انگولو کانته به سود آبی های لندن به پایان رسید، شیاطین سرخ با اخراج آندر هررا در دقیقه 35، 10 نفره شدند.

به این ترتیب منچستریونایتد در هیچ یک از 4 دیداری که در این فصل مایکل الیور برای آنها قضاوت کرد، به پیروزی نرسیده است. ضمن اینکه الیور در سه بازی قبلی یونایتد مقابل اورتون، لیورپول و واتفورد، برای تیم های حریف پنالتی گرفت.

مورینیو در پایان بازی گفت:" تنها می خواهم بگویم که به بازیکنانم و به هواداران منچستریونایتد واقعا افتخار می کنم.

ما پنج شنبه یک دیدار بسیار مهم (مقابل روستوف در لیگ اروپا) داریم و می خواهم به تیم کمی استراحت بدهم تا بتوانیم بهترین عملکرد را برای دیدار پنج شنبه داشته باشیم. این مهمترین مسئله است.

ما می توانیم جنبه های مختلف بازی را آنالیز کنیم. همه می توانند این کار را به شکل های متفاوتی انجام بدهند اما فکر می کنم همه بازی را تا قبل از کارت قرمز و بعد از کارت قرمز تماشا کردند.

می توان تصمیماتی که در این دو کارت زرد (به هررا) و کارت زردهای دومی که سایر بازیکنان داده نشد، مقایسه کرد.

نمی خواهم در این جهت حرکت کنم. مایکل الیور داوری با پتانسیل فوق العاده است اما در دیدارهای منچستریونایتد، ما کمی بدشانس هستیم.

در 4 بازی، سه پنالتی و یک کارت قرمز؛ کارت قرمزی که در دقایق ابتدایی بازی داده شد. اما بار دیگر تاکید می کنم که نمی توانم روی این اتفاق تاثیری بگذارم اما تلاش می کنم در دیدار پنج شنبه تاثیرگذار باشم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

139 فوتبال.1201395/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi