خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,175

مومنی: گل پرسپولیس همه چیز را خراب کرد

مومنی: گل پرسپولیس همه چیز را خراب کرد
مهدی مومنی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با پرسپولیس و همچنین نبرد برابر لخویا گفت:

پرسپولیس در نیمه اول خوب بود
پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد و به گل هم رسید. نیمه دوم با صحبت‌های کادرفنی بچه‌ها به خودشان آمدند و توانستیم در نیمه دوم خوب بازی کنیم.

گل پرسپولیس همه چیز را خراب کرد
البته مقابل این همه هوادار بازی کردن آن هم در شرایطی که بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی مقابل این همه هوادار به میدان می‌رفتند که قطعا بازی با چنین شرایطی برایشان کمی سخت بود. با انگیزه مقابل سرخپوشان تهرانی به میدان رفتیم اما خیلی زود گل خوردیم و تمام برنامه‌هایمان از بین رفت.

پرسپولیس بدون اشتباه بود
در نیمه دوم می‌توانستیم گلزنی کنیم اما پرسپولیسی‌ها بدون اشتباه بودند و همین موضوع باعث شد فرصت‌هایمان از دست برود.

داور با سوت هایش روی اعصاب ما بود
اگرداور کمی مهربان‌تر می‌بود می‌توانستیم بازی خوبی انجام دهیم اما ایشان در بعضی صحنه‌ها با سوت‌های اشتباهی که زده نشد بچه‌هایمان را عصبی کرد و بازی از دستمان خارج شد.

داور عهد کرده بود من را اخراج کند
کارت دوم اصلا حقم نبود. زمانی که داور سوت پایان بازی را زد، توپ جلوی پایم قرار گرفته بود و سروصدای هواداران باعث شد که سوت زدن داور را نشنوم اگرچه آقای حیدری از ابتدا عهد کرده بود که من را اخراج کند. البته داور زمانی که زیرتوپ زدم 30 متری با من فاصله داشت؛ نه اهانتی و نه چیزی فقط روی حرف خودش که در بین بازی به دلیل خطا نگرفتنش تشویقش کردم و به من کارت اول را داد و گفته بود اگر اشتباه دیگری انجام بدهم اخراجم می‌کند، ماند و من را اخراج کرد. واقعا این کار داور شرم‌آور است فیلم بازی موجود است و فکر نمی‌کنم دلیلی داشت که کارت زرد دوم را به من نشان بدهد.

به حمایت هواداران نیاز داریم
این هفته باید تمام تلاش و تمرکزمان را روی بازی بگذاریم که بتوانیم یک بار دیگر در اهواز دل مردم خوزستان را شاد کنیم. واقعا به حمایت هوادارانمان در این بازی نیاز داریم تا بتوانیم بازی سخت این هفته‌مان در باشگاه‌های آسیا را پیروز شویم و صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم. کارمان واقعا در این هفته و مقابل لخویا خیلی سخت است.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برتر استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

164 میم.نون.الف1395/12/22

هکران ارسنجان: مومنی کیه؟

28 اسفند (15:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi