خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,413

رونالدینیو: نیمار در سطح مسی و رونالدو است

رونالدینیو: نیمار در سطح مسی و رونالدو است
رونالدینیو، اسطوره برزیل معتقد است که نیمار در سطح مسی و رونالدو است.
به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی در کنار مسی و سوارز، خطرناک ترین مثلث هجومی جهان، MSN را تشکیل داده اند و نمایش های خوبی در سه فصل اخیر داشته اند. نیمار 25 ساله تا به اینجا 2 قهرمانی لالیگا و 1 قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه اش دارد و امسال به همراه آبی اناری ها شانس کسب سه گانه دارد. با این حال رونالدینیو که خود 2 بار عنوان بهترین بازیکن جهان را دریافت کرده معتقد است که نیمار در سطح مسی و رونالدو است.
او گفت:" نیمار دوست نزدیک من است و امروز، بزرگترین الگو در برزیل است. او در حال حاضر در سطح مسی و رونالدو است و ما واقعا امیدواریم که روزی توپ طلا را کسب کرده و به موفقیتش ادامه دهد ولی او همین حالا هم در جمع بهترین ها است."
رونالدینیو درباره مقایسه تیم فعلی بارسا با تیم قهرمان چمپیونزلیگ در سال 2006 گفت:" هیچگاه مقایسه را دوست نداشته ام. ما تیم فوق العاده ای بودیم و بازیکنان بسیار خوبی داشتیم و امروز هم بارسا تیم بسیار خوبی است.
من موفق بودم، تیمم موفق بود و جام های زیادی بردیم و بارسا امروز هم به همین شکل است بنابراین برایشان بهترین ها را آرزو دارم."

برچسب‌ها: رونالدینیو نیمار برزیل بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

403 پیشرو851395/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi