خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

برانکو: فردا دربی زیبایی خواهید دید

برانکو: فردا دربی زیبایی خواهید دید
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان را شبیه به دربی می‌داند.

به گزارش وب سایت نود، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، عنوان کرد: با نشاط و شادابی خاصی به مصاف استقلال خوزستان می رویم. این تیم لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع کرده است و ما هم در این مسابقات استارت خوبی زده‌ایم. یکسری نتایج خوبی به دست آورده‌ایم و بازی فردا (پنجشنبه) برای تماشاگران دربی زیبایی خواهد شد. به جرات می‌توانم بگویم که یک نمایش خوشحال کننده‌ای را ارائه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: استقلال خوزستان در چند ماه اخیر بهتر شده و بازی‌های خوبی را در لیگ ایران و آسیا به نمایش گذاشته است. طبیعتا واقف هستیم که آنها با ۲۰۰ درصد توانشان مقابل ما بازی می‌کنند اما ما هم تیمی هستیم که خودمان را آماده مسابقه جانانه‌ای کرده‌ایم. چیزی که ما را خوشحال می‌کند رقابت بازیکنان برای قرار گرفتن در بین یازده نفر اصلی است. مصدومی برای بازی فردا نداریم. البته مسلمان و ربیع خواه کمی مصدومیت جزئی دارند.

برانکو در مورد مشکلات استقلال خوزستان برای سفر به تهران، توضیح داد: ما هم وقتی می‌خواستیم برای بازی با فولاد به اهواز برویم صبح حرکت کردیم و عصر روز قبل از بازی یک جلسه تمرین داشتیم که فکر نمی‌کنم که استقلال خوزستان از این بابت مشکلی داشته باشد. در کل هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد تمام مشکلاتش را فراموش کرده و دوست دارد بهترین بازی‌اش را انجام دهد. به‌ هر حال همه باشگاه‌ها کم و بیش مشکلاتی دارند. اما واقعیت این است که طاهری و کادر مدیریتی‌اش در باشگاه پرسپولیس تمام تلاششان را می‌کنند تا حد امکان مشکلات مالی حل شود. مطمئن هستم که آنها راهی پیدا خواهند کرد که به زودی شارژ مالی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر میدان دادن به بازیکنان جوان، بیان‌ کرد: قبل از هر چیزی به بازیکنانم افتخار می‌کنم. برای یک بازیکن جوان حتی نشستن روی نیمکت می‌تواند یک آموزش باشد. تیم ما نیز تیم جوانی است. نمونه آن بیرانوند است و تنها کسانی که مسن‌تر به نظر می‌رسد سید جلال حسینی و حسین ماهینی هستند. با این حال بازیکنان جوان باید استحقاق بازی کردن را داشته باشند. علیپور تنها ۲۱ سالش است و عملا در سال دوم فیکس بازی کردن قرار دارند و محرمی هم که بازیکن فیکس ما شده تنها ۲۰ سال دارد. به‌ هر حال بسته به شرایط همه فرصت بازی پیدا خواهند کرد. برخی از بازیکنان‌مان تازه به سن رشد و بالندگی رسیده‌اند.

برانکو در ادامه‌ خاطر نشان کرد: ما یکسری خواسته‌ها و وظایفی را پیش‌رو داریم. در حال‌ حاضر در بهترین موقعیت قرار داریم و نسبت به تیم‌های تعقیب کننده ما اختلاف امتیاز زیادی داریم. به همین دلیل مهم است بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که دارای شخصیت باشند. دلیل آن هم این است که ما در بازی‌های داخل و خارج از خانه‌مان به طور میانگین ۵۰ هزار نفر تماشاگر داریم و این نشان می‌دهد که بازیکنان‌مان شخصیت خوبی داشته‌اند که توانسته‌اند از این فشار بیرون بیایند.

او ادامه‌ داد: بازیکنان باید آماده باشند و بدانند که چه انتظاراتی در این فشارها از آنها می‌رود.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد باشگاه با بازیکنان این تیم، گفت‌: خود من قراردادم تا سال آینده اعتبار دارد و چیزی برای تمدید وجود ندارد. طبیعی است که باشگاه علاقه داشته باشد با بازیکنان فعلی تمدید کند. همین الان برخی از بازیکنان دو ، سه سال دیگر با باشگاه قرارداد دارند و این بازیکنان نشان دادند که شخصیت خوبی دارند. تمدید قرارداد باعث می‌شود که ما نیاز نداشته باشیم هر شش ماه یک بار بازیکن جدید جذب کنیم.

او افزود: ما شهاب کرمی، سروش رفیعی و سامان نریمان جهان را به خاطر این که نیاز داشتیم آوردیم. ما بازیکنان جوان را آنالیز می‌کنیم و هر کدام که با فلسفه بازی پرسپولیس جور باشد به تیم‌مان می‌آوریم.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان قهرمان لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

70 محمد_کرج1395/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi