خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مسی و نیمار به دلیل سو پیشینه، نمی توانند با بارسلونا به بریتانیا بروند!

مسی و نیمار به دلیل سو پیشینه، نمی توانند با بارسلونا به بریتانیا بروند!
بارسلونا در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان که امسال در کاردیف ولز برگزار خواهد شد، نمی تواند از مسی و نیمار استفاده کند.

این ادعا امروز در مصاحبه جدید الکساندر سفرین، رئیس یوفا مطرح شد.
در واقع پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، افراد غیر بریتانیایی که دارای سابقه قضایی هستند نیز همچون مجرمین خطرناک، اجازه ورود به خاک بریتانیا را نخواهند داشت. نیمار و مسی که در اسپانیا پرونده مفتوح قضایی(در مورد تخلفات مالیاتی) دارند نیز شامل این دسته افراد می شوند.

سفرین در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« واضح است که اگر مجرمین خطرناک اجازه ورود به بریتانیا را پیدا نکنند، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد ولی اگر بازیکنانی مثل مسی و نیمار، تنها به دلیل پرونده قضایی مفتوحشان اجازه پیدا نکنند تا برای انجام یک بازی فوتبال وارد بریتانیا شوند، آنگاه است که با مشکلی بزرگ مواجه خواهیم شد.

در این صورت باید تصمیم گیری کنیم که بازی های مهمی مثل فینال لیگ قهرمانان، باید در بریتانیا برگزار شود یا خیر. تصور کنید که مسی و نیمار نتوانند بارسلونا را در بازی فینال(در صورت صعود) همراهی کنند!

برای ما این یک مساله بزرگ است که بازیکنان بریتانیایی به راحتی بتوانند به هر کشوری که بخواهند بروند؛ ولی دیگر بازیکنان چنین حقی نداشته باشند. با قوانین اتحادیه اروپا همه چیز راحت تر بود ولی حالا با برکزیت، مشکلات اضافه تر شده اند.»

لازم به ذکر است که بارسا با توجه به شکست 4-0 از پاری سن ژرمن، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد ولی اگر موفق به صعود به یک چهارم نهایی و در ادامه به فینال شود، آنگاه مشکل ورود مسی و نیمار به بریتانیا، به یک معضل بزرگ تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها: مسی نیمار لیگ قهرمانان چمپیونز لیگ سابقه قضایی دادگاه جرم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

923 سوباسا1395/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi