خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نیجریه
اتحاد نیجریه
19
611

جام ملت‌های آفریقا 2017؛ جنگ بهترین‌ها در گابن در غیاب مضحک

جام ملت‌های آفریقا 2017؛ جنگ بهترین‌ها در گابن در غیاب مضحک
غنا، سنگال، الجزایر و مصر در غیاب خنده دار نیجریه به دنبال قهرمانی در قاره سیاه.
سی و یکمین دوره جام ملت‌های آفریقا امروز با توقف میزبان (گابن) مقابل گینه بیسائو آغاز شد. این دوره با ناامنی‌ها و مشکلاتی جدی آغاز شد اما امید است در نهایت این فوتبال باشد که حرف اول و آخر را می‌زند.

به گزارش goal، غول‌هایی چون غنا، سنگال، الجزایر و مصر در غیاب مضحک نیجریه که نتوانست از مرحله مقدماتی صعود کند، به دنبال امتحان کردن شانس خود برای بالا بردن جام قهرمانی قاره سیاه خواهند بود. غیبت قهرمان دو دوره قبل و یکی از بهترین تیم‌های قاره، کاملا رقابت‌های این دوره را غیرقابل پیش‌بینی کرده است. اتفاقی که علی‌رغم همه نکات منفی، تورنمنت را برای دیگر کشورها جذاب‌تر خواهد کرد.
پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار بسیار دشوار است. در غیاب نیجریه حالا انگیزه دیگر تیم‌ها برای قهرمانی افزایش پیدا کرده و این خود مهم‌ترین دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن قهرمان است. با این حال و با توجه به استعدادهای نفری، می توان شانس برخی کشور‌ها را بیش از سایرین تلقی کرد. بازیکنانی که اغلب کیفیت خود را در فوتبال اروپا ثابت کرده‌اند. غنا با سرمربی‌گری آورام گرانت شاید اولین مدعی باشد. اگرچه یادمان نرود غنا در عملکردی دور از انتظار از سال 1982 تاکنون موفق به قهرمانی در جام ملت‌ها نشده است.

برچسب‌ها: نیجریه افریقا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

299 Mafi981395/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi