خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

پیش به سوی جایزه 12 میلیارد تومانی

پیش به سوی جایزه 12 میلیارد تومانی
کنفدراسیون فوتبال آسیا در برخی از قوانین خود تغییراتی ایجاد کرده است، تغییراتی که برخی از آنها به زودی در لیگ های برتر قاره نیز اعمال خواهد شد.

با بررسی برخی تغییرات و نکاتی جالب از لیگ قهرمانان آسیا همراه "ورزش سه" باشید:

* پیش از این ارزیابی تیم ها به طور کامل توسط AFC اتفاق می افتاد اما از فصل آینده ارزشیابی تیم ها با این فرمول اتفاق خواهد افتاد، 70 درصد نتایج آنها در لیگ قهرمانان و 30 درصد جایگاه آنها در رده بندی فیفا.

* پس از این در تورنمنت های جدید، سیدبندی جدید نیز تغییراتی خواهد داشت و طی آن رتبه بندی تیم ها در جدول فیفا 10 درصد و تعداد شرکت در لیگ قهرمانان آسیا 20 درصد تاثیر خواهد داشت.

* در این دوره از رقابت ها از مرحله یک چهارم نهایی به بعد داوران پشت دروازه نیز به بازی ها اضافه می شوند و از رقابت های فصل آینده نیز از ابتدا داوران پشت دروازه نیز به رقابت ها اضافه می شوند.

* حضور داوران پشت دروازه، امسال به صورت آزمایشی از مرحله یک چهارم نهایی به بعد اتفاق می افتد اما از فصل آینده لیگ های حرفه ای در آسیا بالاجبار باید از داوران پشت دروازه استفاده کنند.

* روزهای برگزاری رقابت ها نیز تغییراتی داشته است، پیش از این بازی ها در غرب و شرق آسیا، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شد اما در رقابت های لیگ قهرمانان 2017، بازی تیم های غرب آسیا در روزهای دوشنبه و سه شنبه و بازی تیم های شرق آسیا نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود بدین ترتیب این بازی ها سه روز در هفته را به خود اختصاص خواهد داد.

* باشگاه های مهمان که با هزینه تیم میزبان در هر مکانی و شرایطی که برای شان تعیین می شد حضور پیدا می کردند در لیگ امسال می توانند تا در هر شرایطی که خود تمایل دارند در کشورهای میزبان حضور پیدا کنند البته به شرطی که هزینه های مربوط به انتخاب خود را بپردازند. این اتفاق منوط به توافق تیم های مهمان و میزبان خواهد بود.

* پیش از این AFC جهت مسافرت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان مبلغ 34200 دلار اختصاص می داد اما در فصل فعلی این مبلغ به 30000 دلار تقلیل یافته است.

* AFC پیش از این به برنده دیدارهای مختلف مبلغ 40000 دلار اختصاص می داد اما در رقابت های فعلی این مبلغ به 50000 دلار افزایش یافته است.

* هر تساوی نیز پیش از این مبلغ 20000 دلار در پی داشت اما در لیگ امسال این مبلغ به 10000 دلار کاهش یافته است.

* در جریان بلیت فروشی تیم ها نیز از رقابت های امسال، AFC، 10 درصد از مبالغ را به خود اختصاص می دهد و 5درصد آن را نیز به تیم های قهرمان و نایب قهرمان اختصاص می دهد. 85 درصد باقی مانده نیز به باشگاه ها خواهد رسید.

* قهرمان لیگ قهرمانان آسیا 2017 مبلغ 3 میلیون دلار و نایب قهرمان نیز مبلغ 1.5 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

* AFC طبق محاسبات خود برآورد کرده تا مبلغ 6 میلیون دلار از محل تبلیغات به دست بیاورد این در حالیست که در آخرین دوره این بازی ها، مبلغ 5 میلیون دلار نصیب کنفدراسیون فوتبال آسیا شده بود.

* این دوره از رقابت ها یکی از سخت ترین دوره های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود چرا که هفت قهرمان سابق این رقابت ها در آن حضور دارند.

* آخرین قهرمان این رقابت ها یعنی تیم چونبورک موتورز کره جنوبی در این بازی ها حضور ندارد.

* یکی از دیگر از غایبان مطرح این دوره، تیم الاتحاد عربستان است که سابقه دو قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

* از غرب آسیا و علاوه بر الاتحاد، از جمع عربستانی ها الشباب و النصر، از ایران، تراکتورسازی، سپاهان و فولاد خوزستان، از قطر، السد و الجیش و از ازبکستان، نوف باخور و پاختاکور مطرح تیم هایی هستند که در این رقابت ها غیبت دارند.

* تیم های الاهلی و العین امارات، وسترن سیدنی استرالیا، گوانگژو چین، اولسان هیوندای کره جنوبی، اوراواردز دایموند ژاپن و گامبا اوزاکای ژاپن قهرمانان سابق لیگ قهرمانان آسیا هستند که در این دوره از رقابت ها حضور یافتند.

* الاتحاد عربستان(2 دوره)، چونبوک موتورز کره جنوبی(2 دوره)، العین امارات، اوراواردز دایموند ژاپن، گامبا اوزاکای ژاپن، پوهانگ استیلرز کره جنوبی، سئونگنام ایلهوا چونمای کره جنوبی، السد قطر، اولسان هیوندای کره جنوبی، گوانگژو چین، وسترن سیدنی استرالیا و الاهلی امارات قهرمانان دوره های قبل لیگ قهرمانان آسیا هستند، لیگی که پس از ادغام جام باشگاه های آسیا و جام در جام آسیا از سال 2003 آغاز به کار کرد.

* امسال، اماراتی ها برای اولین بار 4 تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

* به غیر از اماراتی ها، کشورهای ایران، عربستان، ژاپن و کره جنوبی از همه چهار سهمیه خود در مرحله گروهی برخوردار هستند.

* استرالیا و چین، کشورهایی هستند که 3 سهمیه در این رقابت ها دارند.

* قطر و ازبکستان کشورهایی هستند که از 2 سهمیه خود در لیگ قهرمانان استفاده می کنند.

* هنگ کنگ و تایلند نیز کشورهایی که تنها 1 سهمیه در این رقابت ها دارند.

برچسب‌ها: استقلال تهران پرسپولیس تهران ذوب آهن اصفهان استقلال خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

401 استقلال کلهر71395/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi