خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

دخئا : برای رسیدن به چلسی تمام تلاشمان را می‌کنیم

دخئا : برای رسیدن به چلسی تمام تلاشمان را می‌کنیم
دروازه‌بان من‌یونایتد که به گفته برخی مطبوعات، تابستان راهی رئال‌مادرید می‌شود اظهار داشت: هیچ کس از آینده خود خبری ندارد.

در ماه‌های اخیر با توجه به عملکرد کیلور ناواس، برخی مطبوعات اعتقاد دارند که رئال‌مادرید در پی جذب دروازه‌بانی مطمئن‌تر می‌گردد.

امروز روزنامه سان در خبری اختصاصی عنوان کرد که کهکشانی‌ها به دنبال جذب کورتوآ یا دخئا هستند. چند روز پیش نیز برخی رسانه‌های اسپانیایی از علاقه مادرید به سنگربان فرانسوی تاتنهام پرده برداشتند.

دیوید دخئا در مصاحبه با آ.اس اسپانیا به این سوال پاسخ داد.

دروازه‌بان اول تیم ملی اسپانیا گفت: هیچکس از آینده خود خبر ندارد. من در منچستریونایتد خوشحالم و فوتبال بازی کردن در این باشگاه بزرگ و لیگ انگلیس برایم لذت بخش است.

وی ادامه داد: درباره انتقال به مادرید صحبت نمی‌کنم. اکنون باید روی باشگاه خود تمرکز داشته زیرا ما در فینال جام اتحادیه قرار داریم. همچنین باید برای رقابت در لیگ اروپا و جام حذفی بجنگیم.

داوید دخئا در خصوص قهرمانی در جزیره نیز اظهار داشت: حقیقت این است که چلسی بسیار خوب کار می‌کند. اکنون آنها با فاصله 9 امتیازی با تیم دوم قهرمانی را در دست خودشان می‌بینند. ما نیز باید تمام تلاشمان را کنیم تا در جایگاه خوبی قرار گیریم.

برچسب‌ها: دخیا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

166 Sebastian Veron1395/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi