خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: باید متحد باشیم؛ آرسنال هنوز شانس قهرمانی دارد

ونگر: باید متحد باشیم؛ آرسنال هنوز شانس قهرمانی دارد
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرسنال تاکید کرده کورس قهرمانی لیگ برتر هنوز تمام نشده است.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر در نشست خبری امروز خودش ضمن تاکید بر اینکه آرسنال هنوز شانس قهرمانی دارد از بازیکنانش خواسته در این برهه از فصل متحد باشند و تمرکزشان را از دست ندهند.

ونگر درباره آخرین وضعیت بازیکنانش و انتقادهایی که از تیمش به خاطر دو شکست پیاپی شده به نقل از میرور به خبرنگاران گفته:

بیرین هنوز تمرین نکرده است. وضعیت او هر روز توسط کادر پزشکی بررسی می شود. الننی تمرین کرده و کاملا متمرکز است. او ذهنیت خوبی دارد. کورس قهرمانی هیچ وقت تمام نمی شود. حتی اگر رسانه ها چنین فکری بکنند من نمی توانم بگویم کار تمام شده است. فاصله بین تیم ها کم است و رقابت برای هر رده جدول بیشتر از فصل های گذشته است. اگر ما شانسی برای قهرمانی نداریم پس دیگر تیم ها هم شانسی ندارند چون فاصله ما خیلی کم است. چلسی به خاطر نبودن در اروپا نسبت به بقیه برتری دارد. آن ها وسط هفته ها بازی نمی کنند و در موقعیت خوبی قرار دارند.

در شرایط ایده آل می خواهید همه خوشحال باشند. یکی از نقاط قوت آرسنال اتحاد بین اعضای باشگاه در شرایط سخت است. باور دارم مهمترین چیز تمرکز روی بازی بعد و اهمیت ندادن به یک هوادار است. فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی مان داریم. مشخصا هفته دشواری را پشت سر گذاشتیم. ما می خواهیم بازی ها را ببریم و زمانی که این اتفاق رخ نمی دهد ناامید می شویم. باید متحد و متمرکز باشیم. مسئله من نیستم بلکه باشگاه آرسنال اهمیت دارد.
ونگر همچنین درباره آینده اش گفته:

یک بار دیگر تشکر می کنم که به آینده من اهمیت می دهید. من تمام انرژی خودم را صرف موفقیت آرسنال می کنم. هر هفته باید در مورد آینده ام پاسخ دهم. چیزی نسبت به هفته پیش تغییر نکرده است.

برچسب‌ها: ونگر آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

95 آرسنال3331395/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi