خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

دژاگه: از فرانسه و انگلیس پیشنهاد داشتم

دژاگه: از فرانسه و انگلیس پیشنهاد داشتم
بازیکن ایرانی جدید ولفسبورگ گفت:در قطر فوتبال بازی‌کردن را از یاد نبرده‌ام.
به گزارش وانانیوز، اشکان دژاگه هفته قبل با ترک تیم العربی قطر به ولفسبورگ، تیم سابقش در بوندس‌لیگا آلمان بازگشت.
وی در مصاحبه با روزنامه بیلد اظهار داشت:وقتی به ولفسبورگ بازگشتم،‌بازیکنی مثل بواتنگ به من تبریک گفت.جای تیمی مثل ولفسبورگ پایین جدول نیست.باشگاه، شهر و به خصوص هواداران، لیاقت چیزهای خیلی بیشتری دارند.
او در مورد اهدافش عنوان کرد: می‌خواهم طوری حاضر شوم که مشخص شود می‌توانم به تیم کمک کنم.
ستاره ملی‌پوش ایرانی در مورد داستان عدم حضورش در کادر بازیکنان العربی نیز توضیحاتی اینچنین داد:هر باشگاه اجازه دارد فقط 4 بازیکن خارجی برایش بازی کنند.باشگاه العربی نام مرا 90 دقیقه قبل از اتمام نقل و انتقالات از فهرست بازیکنان مجاز خط زد.پس دیگر نمی‌توانستم واکنشی با یک ترانسفر دیگر داشته باشم.
دژاگه ادامه داد:وضعیتم خوب است.در قطر سخت تمرین و کارکرده‌ام. چندین حضور هم در تیم ملی ایران داشته‌ام.آدمی نیستم که از حرکت بازایستد و حمام آفتاب بگیرد.اینکه علیه من چیزهای گفته شود، مرا متعجب نمی‌کند. اما فوتبال بازی‌کردن را فراموش نکرده‌ام.
وی ادامه داد:مشخص بود که می‌خواهم از فوتبال قطر جدا شوم. وقتی پیشنهاد ولفسبورگ آمد، حتی یک ثانیه هم معطل نکردم.هرچند که پیشنهاداتی هم از انگلیس و فرانسه داشتم.در اینجا همیشه احساس راحتی کرده‌ام. باشگاه و هواداران همیشه در اعماق قلبم بوده‌اند.حالا هم با تمام قوا حرکت می‌کنم و هر وقت که مربی بخواهد در خدمت هستم.

برچسب‌ها: وولفسبورگ دژاگه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

164 Sergio Ramos1395/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi