خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

لاپورتا: بارتومئو و کادر مدیریتی او بارسلونا را نابود خواهند کرد

لاپورتا: بارتومئو و کادر مدیریتی او بارسلونا را نابود خواهند کرد
خوان لاپورتا، مدیر سابق و فوق العاده موفق بارسلونا یک روز پس از شکست فاجعه آمیز بارسلونا به انتقاد از مدیریت فعلی این تیم پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، خوان لاپورتا در دو دوره متوالی که ریاست بارسلونا را در اختیار داشت، دوران درخشانی را برای هواداران این تیم رقم زد، تیم رویایی بارسلونا تحت نظر پپ گواردیولا در زمان مدیریت او به وجود آمد و به لطف بازیکنانی که در لاماسیا پرورش یافته بودند و فرصتی که در اختیار آن ها قرار گرفته بود تا توانایی هایشان را در تیم نخست این تیم به اثبات برسانند این تیم موفق شد سال های پر فروغی را پشت سر بگذارد. یک روز پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن ، لاپورتا در حالیکه آثار ناراحتی در صدا و چهره اش کاملا مشخص بود در مصاحبه با RAC۱ به انتقاد از عملکرد جوزپ ماریا بارتومئو در بارسلونا پرداخت:

به عنوان مدیر، زمانی که در انجام کاری شکست می خورید، مهم ترین کاری که باید انجام بدهید آن است که در جلسه ای رسمی حاضر شوید و با انتشار بیانیه ای امیدوار کننده، روحیه تیم را بالا ببرید و در پی رفع مشکلات موجود بر آیید. اما مسئله ای که باعث تعجب من شده است این است که بارتومئو خودش را پنهان کرده است و در هیچ جلسه علنی دیده نمی شود. این کادر مدیریتی در حال نابود کردن بارسلونا و کارهایی است که برای این تیم انجام داده ایم. تنها کاری که آن ها انجام داده اند این است که در مسیر تجارت خود قدم برداشته اند تا به این ترتیب به مقاصد مورد نظر خودشان دست یابند. قرار دادن بارسلونا در اختیار چنین کادر مدیریتی بسیار خطرناک و ناراحت کننده است. آن ها بارسلونا را نابود خواهند کرد.

برچسب‌ها: خارجی بارسلونا اختصاصی پاریسن ژرمن خوان لاپورتا جوزپ ماریا بارتومئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 1

403 پرسپولیس کردو1395/11/28

توکان: واسه شهردار شدن رفتی بارسارو یتیم کردی حالا جای نسخه تجویز کردن برگرد درستش کن

29 بهمن (09:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi