خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

سرمربی استقلال شب گذشته در برنامه 90 از تیمش دفاع کرد

سرمربی استقلال شب گذشته در برنامه 90 از تیمش دفاع کرد
گزیده‌ای از صحبت‌های منصوریان به شرح زیر است:

-من پس از اتمام بازی در حال خوشحالی بودم و صحنه مشکوک به کارت گرفتن سید جلال حسینی را از تلویزیون دیدم. ما اگر اعتراضی هم داشته باشیم زمانی که داور مسابقه می گوید کارتی نداده، حرف او را می پذیریم زیرا از اول فصل برای خودمان فضایی تعریف کردم که در آن مخالفت با نظر قاضی، ممنوع است. داور دربی یکی از بهترین‌های جهان است و تصمیم گرفته بازیکنان را تنبیه کند؛ قاطعانه می‌گویم نه سید جلال و نه رحمتی نباید با رای کمیته انضباطی محروم می‌شدند؛ کمیته انضباطی بعد از 25 ساعت از دربی آرای بی‌رحمانه‌ای می‌گیرد و با این تصمیم ما را قلع و قمع کرد؛ طوری هم رای داده‌اند که دست ما را بسته‌اند.

-باشگاه استقلال به این حکم به شدت معترض است. مهدی رحمتی بعد از اتمام مسابقه به زمین آمد تا خوشحالی کند و به سمت تماشاگران خودمان رفت، نه پرسپولیسی‌ها؛ اصلا هیچ بازیکنی از ما اجازه نداشت پس از برد یا باخت به سمت شمالی ورزشگاه آزادی برود چراکه در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهد شد. اسم رحمتی می‌آید 24 ساعت بعد رای می‌دهند؛ انقدر که آقای حسن‌زاده برای بازی پرسپولیس و استقلال عجله کرد هیچ‌وقت اینطور تصمیم نگرفته است.

-برای من جای تعجب است چرا با گذشت 25 ساعت بعد از دربی این تصمیم‌ها را می‌گیرند؛ یکشنبه یکی از قشنگ‌ترین دربی‌ها را دیدیم که هواداران دو تیم بدون مرز به تشویق بازیکنان پرداختند. حالا که همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده چرا اینگونه رای می‌دهند؟ اصلا می‌خواهید بعد از دربی آینده کتف رحمتی را ببندیم؟؛ اصلا بازیکن بعد از دربی خوشحالی نکند چه کاری انجام دهد؟

-تمام فوتبال ایران می‌داند ما با نامه رسمی از نفت طلبکار هستیم و علاوه بر آن بیش از 500 پرونده مالی در کمیته انضباطی است؛ چرا آقای حسن‌زاده به این مسائل رسیدگی نمی‌کند؟ باید این امنیت برای مربی و بازیکن باشد تا بداند بعد از جدایی از یک تیم به پول‌اش می‌رسد و کمیته انضباطی می‌تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.

برچسب‌ها: منصوریان نود برنامه نود برنامه90 90 استقلال تیم دفاع

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

309 تیم ملی لندن1395/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi