خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

شکودران موستافی 14 بازی پیاپی بدون شکست را تجربه میکند

شکودران موستافی 14 بازی پیاپی بدون شکست را تجربه میکند
طرفداری - توپچی ها تا به اینجا تنها سه بازی خود را در لیگ جزیره با شکست پشت سر گذاشته اند؛ اولین بازی فصل برابر لیورپول و همچنین بازی با تیم های اورتون و منچستر سیتی.
به گزارش SkySports، مدافع آلمانی آرسنال، شکودران موستافی، هر دو شکست برابر اورتون و منچستر سیتی را به دلیل مصدومیت از دست داد. حالا او 14 بازی پیاپی بدون شکست را در لیگ جزیره تجربه می کند؛ بیشتر از هر بازیکن دیگری در این لیگ.
هم تیمی او، کایرن گیبز هم 14 بازی را بدون شکست به پایان رسانده است اما بخشی از این رکورد او مربوط به فصل پیش است زیرا مدافع انگلیسی آرسنال، در این فصل تنها 205 دقیقه در لیگ بازی کرده است.
داوید ده خیا و پل پوگبا، فیل جونز و متئو دارمیان هم 12 بازی بدون شکست پیاپی را با منچستر یونایتد در لیگ جزیره تجربه می کنند.
فیلیپ کوتینیو قبل از شکست لیورپول برابر بورنموث، مصدوم شد و مرد برزیلی هم 12 بازی پیاپی است که رنگ شکست را ندیده. هم تیمی کوتینیو، جوئل ماتیپ هم چنین رکوردی را در اختیار دارد.

برچسب‌ها: آرسنال موستافی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

262 Dennis Bergkamp1395/10/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi