خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

پدیده سوئد به زودی به رئال می پیوندد

پدیده سوئد به زودی به رئال می پیوندد
بنا به گزارش رسانه سوئدی Aftonbladet، رئال مادرید آماده است تا برای جذب الکساندر ایساک، پدیده نوجوان تیم AIK سولنا ۱۰ میلیون یورو پرداخت کند.
به گزارش بلاغ، انتظار می رود که رئال مادرید این هفته قرارداد این مهاجم ۱۷ ساله را نهایی کند، کسی که به عنوان یکی از جذاب ترین پدیده های فوتبال اروپا شناخته می شود. مدیر برنامه های ایساک، برادران ولادو و زوران لمیک هستند که مدیر برنامه لوکا مودریچ، هافبک تیم رئال مادرید نیز هستند و این در انتقال وی نقشی کلیدی دارد.
طبق برنامه ریزی این دو مدیر برنامه روز چهارشنبه به اسپانیا پرواز خواهند کرد تا مراحل نهایی این انتقال طی شود. اگر رئال مادرید ۱۰ میلیون یورو برای جذب ایساک بپردازد، وی به گران ترین انتقال لیگ سوئد تبدیل خواهد شد و بالاتر از زلاتان ایبراهیموویچ قرار خواهد گرفت که در سال ۲۰۰۱ با مبلغ ۷،۸ میلیون یورو از مالمو به آژاکس پیوست.
ایساک که هفته گذشته به جوان ترین گلزن تیم ملی سوئد تبدیل شد، در تابستان راهی مادرید خواهد شد و در آن زمان محرومیت رئال مادرید نیز به پایان رسیده است و به تیم B یعنی کاستیا منتقل خواهد شد. رئال مادرید از مدت ها قبل به دنبال این بازیکن بوده است و در جریان پیروزی ۲-۱ مقابل اسپورتینگ خیخون نیز به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده بود.

برچسب‌ها: الکساندر ایساک رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 1

188 انگلسـتان1395/10/28

سبز پوشان لندن: بابا منو بخرید از من که بهتر بازی نمیکنه من بهترینم منو بخرید من به ارزش 5ملیون میام رئال

28 دی (14:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi