خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

جپاروف: از ته قلبم برای استقلال و منصوریان بازی می‌کنم

جپاروف: از ته قلبم برای استقلال و منصوریان بازی می‌کنم
وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال با رفتن به صفحه شخصی‌ام من را سورپرایز کردند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سرور جپاروف، در خصوص پیوستنش به استقلال اظهار داشت: همانطور که گفتم خیلی خوشحالم به استقلال آمدم و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم بگذرانم. پس از امضای قرارداد به کشورم بازگشتم و اگر مشکلی پیش نیاید پنجشنبه یا جمعه به ایران بازمی‌گردم.

وی با اشاره به سرمربی استقلال تصریح کرد: از علیرضا منصوریان شناخت نسبی داشتم. با توجه به اینکه از من حمایت و طوری رفتار کرد قبولم دارد، از ته قلبم برای او بازی خواهم کرد و بازی‌‌های معمولی برای سرمربی استقلال انجام نمی‌دهم. منصوریان در قراردادم با باشگاه استقلال کمک زیادی کرد و هر کجا که لازم بود، پادرمیانی می‌کرد. بنابراین سعی می کنم بهترین بازی‌هایم را برای او و استقلال انجام دهم.

هافبک ازبکستانی استقلال خاطرنشان کرد: از وقتی به ایران آمدم، هواداران استقلال به صفحه شخصی‌ام مراجعه کرده و پیغام‌های زیادی به من داده‌ و سورپرزایم کرده‌اند. باید با بازی‌های خوب محبت هواداران استقلال را جبران کنم. می‌دانم استقلال هواداران پرشماری در ایران دارد و همین پرشور بودن آنها به من هم کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها: استقلال جباروف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 7

293 ماهاندخت1395/10/27

Sabzevar City: باریکلا پسر-قشنگ بازی کن و ثابت کن از سروش رفیعی پرسپولیس بهتری

27 دی (22:33)


27 دی (20:32)


27 دی (17:17)


27 دی (15:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi