خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

دروگبا: شاید به مارسی برگردم

دروگبا: شاید به مارسی برگردم
به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود که او در طول چند هفته اخیر صحبت‌هایی درباره بازگشت احتمالی به مارسی انجام داده ولی مدیران باشگاه انگیزه لازم برای بازگرداندن او را نشان ندادند. با این حال دروگبا مدعی شد که پیشنهادی از یک تیم فرانسوی دارد و قصد ادامه فوتبالش را دارد.
او گفت:" گزینه بازگشت به فرانسه روی میز است ولی دیگر چیزی بیش از این نمی‌گویم. امیدوارم بتوانم به قولم مبنی بر بازگشت به مارسی وفادار باشم. این اتفاق می‌تواند رخ دهد. فقط باید نشست و صحبت کرد. بازگشت من به مارسی سوالی همیشگی در طول این 12 سال بوده است. هر بار به آن پاسخ داده ام، مردم می‌گویند من فقط حرف می‌زنم ولی وقتی یک بازیکنی از شما جدا شده و زندگی خوب و مرفهی پس از جدایی از شما دارد، انتظار دارید به تیم شما بازگردد و حقوقش را نصف کند؟
پس از آن می‌گویید او مارسی را دوست ندارد. چه کسی کار می‌کند که در آمد کمتری داشته باشد؟ هیچکس. دوست دارم به این تیم برگردم. حتی کاری که لازم بود را هم انجام دادم ولی نمی‌توانم هیئت مدیره را زور کنم که من را برگردانند."

برچسب‌ها: مارسی دروگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 1

182 هویج کاران1395/10/20

ا‌ستقلال: 2تیم باهم50تومن فروشی.یکی لیگ4ودیگری لیگ7هردو آکادمی داره.یکی تجهیزات استادیوم100هزاری فول ودارای 4بازیکن قدرت بالای2200با150م سکه

12 اسفند (08:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi