خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

فرار ملی‌پوشان پرسپولیس از فرودگاه!

فرار ملی‌پوشان پرسپولیس از فرودگاه!
پس از اظهارات تند روز گذشته برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در مورد اردوی تیم ملی در امارات و بی ثمر خواندن این اردو توسط سرمربی کروات، بار دیگر درگیری بین دو سرمربی مطرح فوتبال کشور اوج گرفت.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی البته هنوز بیانیه ای رسمی در پاسخ به اظهارات برانکو نداشته است، ولی در حرکتی عجیب امروز ملی پوشان تیم پرسپولیس را از اردو مرخص کرده و بدون آن ها به کار خود ادامه می دهد تا جنگ علنی خود را آغاز کرده باشد.
بازیکنان تیم پرسپولیس نیز امروز بلافاصله به تهران بازگشتند و در حالی که در تجمع هواداران این تیم یک ساعت در فرودگاه معطل شده بودند، با کمک ماموران حراست و بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از فرودگاه فرار کردند.
با این وجود در همین زمان کم که این اتفاقات رخ داده است، شایعات و واکنش های فراوانی در مورد تصمیم کی روش و اینکه "چرا بازیکنان ملی پوش نرفته به ایران برگردانده شدند" مطرح است.

طرف دیگر این ماجرا برانکو ایوانکوویچ است که از فردا باید با ملی پوشانی که سرخورده و خسته از سفری بی حاصل برگشته اند، رودررو شود و این می تواند بزرگترین چالش برانکو طی روزهایی باشد که اردوی ملی پوشان بدون سرخ پوشان در امارات ادامه دارد. اینکه فردا برانکو ایوانکوویچ چطور می خواهد با بازیکنان ملی پوش خود برخورد کند و روحیه‌ نابسامان آن ها را مهیای ادامه مسابقات کند، نکته مهمی است.
در عین حال بازیکنان ملی پوش پرسپولیس که با آینده ای نامعلوم در تیم ملی روبه رو شده اند حالا باید منتظر تصمیمات بعدی کی روش باشند؛ تصمیماتی که می تواند با شناختی که از کی روش سراغ داریم این رابطه را تیره تر از قبل کند.
بی شک ماجرای عجیب بازگشت تعدادی از ملی پوشان که بی سابقه و تاریخی بوده است، می تواند فصلی جدید در روابط ناآرام این دو چهره محبوب فوتبال ایران باشد و احتمالا با پایان اردوی تیم ملی باید منتظر واکنش کی روش به لغو مکرر بازی های ملی و البته بیانیه مخصوص خطاب به برانکو باشیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس فرودگاه بازگشت کیروش برانکو ایوانکوویچ کی روش جدال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 8

1,366 سوباسا1395/10/15

بیگ علی خان: کیروش سطحش بالاست و این حرکات ازش بعید است

15 دی (17:57)


یادگاری بزرگ: اقا کیروش تیم ملی رو بد بخت کرد با این کارش میدونید چرا جون بازیکن حرفه مثل بیرانوند و وحید امیری وسید اجلال وچند تای دیگه

15 دی (17:14)


βαясеιοηα: واقعااز کی روش بعیدبود.اگه تاحالا چنددرصد حق براش قائل بودن بااینکارنشون داد دیگران مومیبینن برانکوپیچش مو.درودبربرانکو

15 دی (15:01)


Elentra Arsensl: اقا کیروش هفته هفته میره مسافرت هیچ کاری به بازیکنا نداره حالا اومده همه رو برده..ماشالله پرسپلیس از اول ستون تیم ملی بوده.

15 دی (14:50)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi