خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

بازگشت فرگوسن به تمرین منچستر یونایتد

بازگشت فرگوسن به تمرین منچستر یونایتد
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد از الکس فرگوسن، سرمربی قدیمی و اسطوره این باشگاه دعوت کرده تا چند بار در تمرین این تیم حاضر شود.
مورینیو گفت: "او از زمانی که تیم را ترک کرد برنگشته بود اما من او را پیش بچه‌ها برگرداندم. می‌خواستم بازیکنان این مرد بزرگ را ببینند و ما بتوانیم در کنار هم دقایقی را با بازیکنان بگذرانیم و ناهار بخوریم. هر دوی ما از این کار لذت بردیم."
سر الکس فرگوسن ۷۴ ساله که سه سال پیش بازنشست شد، موفق‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلستان و منچستر یونایتد است. فرگوسن ۲۶ سال در این باشگاه حضور داشت و منچستر یونایتد با رهبری او توانست ۱۳ بار قهرمان لیگ انگلستان، ۲ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، ۵ بار قهرمان جام حذفی، ۴ بار قهرمان جام اتحادیه انگلستان شود.
مورینیو که پس از دیوید مویز و لوئی فان‌خال، سومین جانشین فرگوسن محسوب می‌شود، گفت: "من جزء آدم‌های متوهم نیستم. به گذشته احترام می‌گذارم و می‌دانم که فرگوسن عاشق باشگاه است. ما با هم رابطه خوبی داریم و من می‌دانم که اینجا خانه او است. او می‌داند که هر وقت بخواهد می‌تواند این جا بیاید، به رختکن تیم برود یا تمرین را ببیند، قدمش روی چشم است."

برچسب‌ها: فرگوسن سر الکس سر الکس فرگوسن مورینیو تمجید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 1

1,017 سوباسا1395/10/08

8 دی (18:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi