خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

المپیک مارسی فروخته شد

المپیک مارسی فروخته شد
ژان کلود گودین در یک کنفرانس مطبوعاتی این خبر را اعلام کرد اما مبلغ قرارداد را فاش نساخت.تاجر 63 ساله آمریکایی اهل بوستون پس از مذاکره با شهردار مارسی و مارگریتا لوئیس درفوس،مالک سابق المپیک مارسی ، با تملک این باشگاه موافقت کرد و واگذاری رسمی به زودی انجام خواهد شد.
مک کورت گفت:مشارکت در تاریخ باشگاه المپیک مارسی ،و به موفقیت رساندن آن در داخل میدان چه خارج برای من و خانواده ام افتخار بزرگی است.
بدین ترتیب خانواده درفوس بعد از دو دهه مالکیت باشگاه را به این آمریکایی واگذار کرد. هر چند 5 درصد سهام همچنان در دست این خانواده باقی می ماند تا ارتباط خانوادگی با باشگاه کاملا قطع نشود. گفته می شود .
این اواخر مطبوعات فرانسه از جمله هفته نامه فرانس فوتبال از وجود خریداری ایرانی در بین متقاضیان خرید این باشگاه خبر داده بودند.

برچسب‌ها: المپیک مارسی مارسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

449 جوانان ذرت کار1395/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi