خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

ماتئوس: ضرورتی در تمدید قرارداد با آلونسو نمی بینم !

ماتئوس: ضرورتی در تمدید قرارداد با آلونسو نمی بینم !
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره باواریایی ها میلی به ماندن ژابی آلونسو در تیمش ندارد.

این روزها سران بایرن مونیخ حسابی مشغول تمدید قرارداد بازیکنانشان بوده اند. در روزهای اخیر مذاکرات با فرانک ریبری و روبرت لواندوفسکی به خوبی پیش رفت و این دو ستاره در مونیخ ماندنی شدند اما هم اکنون تمرکز مدیران باشگاه بر روی تمدید قرار داد با ژابی آلونسو و آرین روبن است.

به گزارش اسپورت آلمان، آلونسو هافبک 35 ساله بایرن به زودی با پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله بایرن مواجه می شود اگرچه دستمزد کمتری نسبت به قرارداد کنونی اش به وی پیشنهاد داده خواهد شد. لوتار ماتئوس که خود یک هافبک دفاعی تمام عیار بوده، در مورد تمدید قرارداد آلونسوی پا به سن گذاشته به AZ گفت:

“در مورد آلونسو شک و تردید دارم، دید او در بازی به تنهایی کافی نیست. آلونسو از لحاظ استراتژیک و هوش در سطح بالایی قرار دارد ولی فاقد سرعت بالا می باشد و این مشکل او در بازی های سخت و دشوار نمود بیشتری پیدا می کند. ضرورتی در تمدید قرارداد با آلونسو نمی بینم. بایرن بازیکنانی بهتر از او مثل کیمیش، ویدال و سانچز را دارد که می توانند در پست آلونسو بازی کنند.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی المان ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

140 شاهدانی1395/09/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi