خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

بازگشت برباتوف به تمرینات منچستریونایتد؛ هدف، یافتن باشگاه

بازگشت برباتوف به تمرینات منچستریونایتد؛ هدف، یافتن باشگاه
دیمیتار برباتوف به باشگاه سابقش - منچستریونایتد - بازگشته است، اما نه برای امضای قرارداد و حضور دوباره در چمن اولدترافورد. برباتوف که پس از اتمام قراردادش با پائوک یونان، اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می شود، می خواهد دوباره آمادگی اش را برای پیوستن به یک تیم لیگ برتری پیدا کند و به همین منظور اجازه تمرین کردن با منچستریونایتد را از سوی ژوزه مورینیو دریافت کرده است.

به گزارش سایت Mirror، علاوه بر بازیابی آمادگی بدنی جهت پیوستن به یک تیم لیگ برتری، برباتوفِ 35 ساله به اواخر دوران بازی اش نزدیک می شود و فرصت مشاهده تمرینات ژوزه مورینیو را از نزدیک پیدا می کند. برباتوف دیروز به کمپ تمرینی کرینگتون آمد و سلفی زیر با وین رونی - هم بازی سابقش - را در اکانت فیسبوکش منتشر کرد.
دیمیتار برباتوف 4 فصل را در منچستریونایتد گذراند (2008 تا 2012) و به این تیم کمک کرد تا دو قهرمانی را در لیگ برتر کسب کند. این ستاره بلغارستانی همچنین در فصل 2011-2010 موفق به کسب کفش طلایی لیگ برتر شد. برباتوف در لیگ برتر سابقه بازی برای فولهام و تاتنهام را نیز در کارنامه دارد. از سوانزی به عنوان یکی از مقاصد احتمالی "بربا" یاد می شود.

برچسب‌ها: برباتوف منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

134 Kevin Dorant1395/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi