خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: حتی برابر رئال هم می توانیم پیروز شویم

ونگر: حتی برابر رئال هم می توانیم پیروز شویم
آرسنال که پس از سال ها توانست در گروه خود در لیگ قهرمانان اول شود، ممکن است در یک هشتم به رئال یا بایرن برخورد کند.
به گزارش ورزش 11، این از بدشانسی آرسنال است که در سالی که اول گروه خود شده، تیم هایی مثل بایرن و رئال در گروه خود دوم شده اند. توپچی های لندن ممکن است در دور بعد به رئال، بایرن، لورکوزن، پورتو، سویا و بنفیکا برخورد کنند. قرعه کشی دور یک هشتم روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

آرسن ونگر در نشست خبری امروز خود، در مورد قرعه احتمالی آرسنال گفت:« اگر به تیم هایی که ممکن است به آنها برخورد کنیم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که برخی از آنها تیم های با شخصیت و قدرتمندی هستند. دوست دارم بگویم که نمی خواهم با آنها روبرو شویم؛ چرا که اگر این اتفاق بیفتد، ما شانس پایین تری خواهیم داشت.

مثلا ممکن است به رئال برخورد کنیم که یکی از مدعیان قهرمانی است؛ ولی حتی برابر این تیم نیز می توانیم پیروز شده و راهی یک چهارم شویم. متاسفانه شش سال است نمی توانیم به یک چهارم نهایی برسیم و این برای ما چالشی بزرگ است. به تیمم اعتماد دارم و معتقدم می توانیم بر این طلسم غلبه کنیم.»

برچسب‌ها: رئال مادرید آرسنال لیگ قهرمانان اروپا آرسن ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

267 موهاوی1395/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi