خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

هوملس: نزدیک بود به منچستر یونایتد بپیوندم !

هوملس: نزدیک بود به منچستر یونایتد بپیوندم !
متس هوملس در بازار نقل و انتقالاتی دو فصل گذشته از بازیکنانی بود که خواهان زیادی از جمله منچستر یونایتد داشت اما در نهایت به محتمل ترین گزینه یعنی بایرن مونیخ پیوست و از دورتموند به تیم رقیب نقل مکان کرد.

به گزارش دیلی میل، هوملس مدافع ملی پوش مونیخی ها در مود موضوعات مختلفی صحبت کرده، که آنها را مرور می کنیم.

پیشنهاد منچستر یونایتد؟

بله، پیشنهاد یونایتد محکم و جدی بود، به طوری که منچستری شدنم خیلی نزدیک بود. طی سال گذشته چندین بار برای حضورم در منچستر صحبت شد. چندین پیشنهاد هم دریافت کردم و می توانستم به انگلیس یا یکی از 3 باشگاه بزرگ اسپانیا بروم. اگرچه علاقه پیوستن به تیم های اسپانیایی هیچ وقت جدی نشد. فن خال به دنبال جذبم بود. در حال حاضر بازی کردن در انگلیس برایم سخت است، چند ماه دیگر 28 ساله می شوم و با بایرن مونیخ قراردادی 5 ساله بسته ام.
قهرمانی در جام جهانی 2014 ؟

این یک شانس و فرصت ایده آل است که نصیب هر کسی نمی شود. من مدال جام جهانی ام را به موزه شهر دورتموند داده ام. این مدال پنج سال قرض نزد آنها خواهد ماند.

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستر یونایتد؟

من از خیلی مسائل آگاهی دارم. در آلمان بازی می کنم اما دوست دارم بدانم که در انگلیس چه حوادثی رخ می دهد. چند سال است که رونی در منچستر حضور دارد؟ 12 سال؟ چند است که یک بازیکن عالی در ترکیب تیم ملی است؟ 10 سال؟ شاید هم بیشتر. نمی توانید همیشه در بالاترین سطح بازی کنید.
هنریخ مخیتاریان هم تیمی سابق؟

اگر به او اجازه بازی دهید، خواهید دید که چقدر برای شما خوب بازی می کند. من 100 درصد از او مطمئنم، هنریخ یکی از بهترین بازیکنانی بوده که در کنارش بازی کردم. ولی اگر به شما اجازه بازی ندهند، نمی توانید بدرخشید. این خیلی ساده است، من بخشی از بازی های او برابر فاینورد و وست هم را تماشا کردم که خیلی خوب بود.
شرایط بایرن مونیخ؟

وقتی ما پیشرفت می کنیم که اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم. تیم شرایط خوبی دارد و اوضاع روبه راه است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد بایرن مونیخ هوملس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

194 بایرن کوچکسرا1395/09/16

King Amir: تیم فروشی با 320 الماس / اکادمی / 120 میلیون سکه و. بیا خصوصی

25 فروردين (20:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi