خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

خوابیدن دو هوادار در الدترافورد برای تماشای بازی

خوابیدن دو هوادار در الدترافورد برای تماشای بازی
دو هوادار منچستریونایتد که گفته می شود دو دانشجوی خارجی بودند، برای تماشایی دیدار این تیم مقابل آرسنال، در یکی از دستشویی های الدترافورد خوابیدند اما در نهایت موفق به تماشای بازی نشدند.

این دو هوادار که هویت شان فاش نشده، روز قبل از بازی منچستریونایتد-آرسنال، در تور ورزشگاه الدترافورد شرکت کردند اما به دلیل اینکه بلیت این مسابقه را تهیه نکرده بودند، در تصمیمی عجیب، در یکی از دستشویی های ورزشگاه پنهان می شوند و شب را در آنجا سپری می کنند؛ اما بعد از اینکه ماموران امنیتی آنها را روز مسابقه پیدا می کنند، تلاش شان برای دیدن بازی ناکام می ماند.

این دومین بار در چند ماه اخیر است که کم توجهی ماموران امنیتی ورزشگاه الدترافورد، نگرانی هایی را برای این باشگاه ایجاد می کند.

در آخرین هفته های فصل گذشته لیگ برتر و در دیدار مقابل بورنموث بود که پیدا شدن یک بسته مشکوک در یکی از دستشویی ها، به تخلیه ورزشگاه منجر شد اما در نهایت مشخص شد این بسته حاوی مواد منفجره نبوده است.
بعد از اتفاق اخیر، گفته می شود که مدیران یونایتد دستور به بررسی دوباره شرایط امنیتی دادند و از این پس، راهنمای تورهای ورزشگاه در هنگام ورود و خروج، باید افراد بازدید کننده را شمارش کنند.

یکی از سخنگویان باشگاه هم در این مورد گفت:" ما می دانستیم که بعضی از هواداران برای دیدن یک بازی در الدترافورد، کارهای عجیب و غریبی انجام می دهند اما اینها دیگر خیلی زیاده روی کردند. با توجه به اینکه این افراد و وسایل همراه شان قبل از ورود بازدید می شود، ما را مطمئن می کند که خطری نمی توانستند ایجاد کنند."

برچسب‌ها: هوادار اولدترافورد خواب یونایتد آرسنال طرفدار امنیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

445 سوباسا1395/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi