خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

خانه مجلل مورینیو چه شکلی است؟ (+عکس)

خانه مجلل مورینیو چه شکلی است؟ (+عکس)
سرمربی منچستریونایتد پس از ترک کردن هتلی در شهر منچستر، به منزل جدیدش نقل مکان کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، ژوزه مورینیو که در تابستان امسال با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد، سالیانه 13 میلیون یورو دریافت می‌کند. او دستمزد سالیانه‌اش را کاهش داد و هزینه محل اقامتش را به باشگاه یونایتد سپرد. مورینیو برای زندگی هتل مجللی را در شهر منچستر انتخاب کرد که آن 62 هزار یورو برای باشگاه انگلیسی هزینه برداشت. به نوشته The Sunday People دلیل زندگی کردن سرمربی پرتغالی در هتل، آشپزی بلد نبودن و زندگی کردن همسرش در لندن است.

او در یکی از سوئیت‌های هتل The Howry اقامت داشت و باشگاه برای هر شب 370 یورو پرداخت کرد. مورینیو 170 روز در این هتل ماند. در این هتل سه بازیکن جدید یونایتد که در این تابستان به منچستر آمدند نیز زندگی می‌کنند. پل پوگبا، اریک بایی و هنریک مخیتاریان این هتل را برای زندگی برگزیدند.

با وجود این که مورینیو در هتل مجللی سپری می‌کرد اما دیروز دیلی میرور نوشت سرمربی یونایتد به علت نارضایتی از این هتل به یکی از آپارتمان‌های برج Beotham نقل مکان کرده است. این برج بزرگترین برج شهر منچستر است و بازیکنان مشهوری همچون ماریو بالوتلی، پابلو سابالتا، روبینیو، فیل نویل و ونسان کمپانی در آن ساکن بودند.

برچسب‌ها: خانه مجلل مورینیو عکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

1,206 سوباسا1395/08/23

Lمحمد رجا: چی بگم

26 آبان (11:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi