خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

مسی: مردم آرژانتین صبر و حوصله ندارند!

مسی: مردم آرژانتین صبر و حوصله ندارند!
به گزارش ورزش 11، لیونل مسی و یارانش بامداد امروز (جمعه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، برابر رقیب قدیمی‌‌شان برزیل با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند که این بدترین شکست‌شان در این رقابت‌ها بوده است. با این باخت آرژانتین حالا بیش از پیش با سهمیه حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2018 فاصله گرفته و فاصله‌اش با شیلی رده پنجمی بیشتر شده است.

لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته که تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 چهار بازی بدون برد متوالی دارد، درباره باخت تیم ملی کشورش به خبرنگاران گفت:
-
می‌دانستیم این بازی سخت است، اما انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم. گل اول برزیل ما را غافلگیر و گل دوم هم کارمان را یکسره کرد. متأسفانه گل اول برزیل نظم بازی‌مان را از بین برد. گل دوم هم تأثیر منفی بیشتری بر بازی‌مان گذاشت. تا قبل از گل اول برزیل بازی پایاپای بود و ما هم داشتیم خوب کار می‌کردیم. با این حال وقتی که برزیل گل اولش را زد ما غافلگیر شدیم و بازگشت به بازی در آن شرایط سخت بود. حداقل اتفاق بدی که با گل خوردن در چنین شرایطی رخ می‌دهد این است که روحیه‌‌تان را از دست می‌دهید و کارتان بعد از آن سخت‌تر می‌شود.
-

اما مسی هنوز به صعود تیمش به جام جهانی 2018 امیدوار است. او اظهار داشت:
-
با همه افتضاحی که به بار آورده‌ایم هنوز هم سرنوشت صعودمان در دست خودمان است. اگر در بازی بعدی کلمبیا را شکست دهیم و دوباره تیمی جنگنده شویم، می‌توانیم شانس صعود داشتیم باشیم. اینجا سطح همه تیم‌ها نزدیک به هم است، اما این یک حقیقت است ما آن‌طور که باید بازی نمی‌کنیم. تغییرات زیادی باید در تیم‌مان صورت بگیرد تا بتوانیم کلمبیا را شکست دهیم.

برچسب‌ها: مسی آرژآنتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

155 Leo.matin101395/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi