خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

جهانبخش فرشته نجات و مهربانی آفاس(عکس)

جهانبخش فرشته نجات و مهربانی آفاس(عکس)
لکمار یک بار دیگر موفق شد در مصاف مستقیم با آژاکس باعث توقف این تیم مدعی قهرمانی شود؛ نتیجه ای که سایر مدعیان این فصل را خوشحال کرد.
به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی های گذشته این بار سکوهای ورزشگاه 20 هزار نفری آفاس در شهر آلکمار یک صندلی خالی هم نداشت چون پای مصاف با آژاکس پرافتخار و مدعی قهرمانی در میان بود. به همین خاطر طرفداران آلکمار در هوای سرد و برفی شهر خود را به ورزشگاه رساندند تا به حمایت از تیم محبوب شان بپردازند.

ون دن بروم، سرمربی آلکمار در روزی که برای صدمین بار هدایت تیم را در دست داشت یک بار دیگر علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد به این امید که با پاس گل و فرارهای این ستاره ایرانی بتواند دومین برد متوالی اش را جشن بگیرد اما اوضاع چندان برای او و شاگردانش بعد از شروع رویایی در نیمه نخست خوب پیش نرفت چون هم اخراج شد هم در دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار از آژاکس گل خورد تا در آستانه شکستی تلخ قرار داشته باشد.

اما یک بار دیگر هنر ستاره محبوب ایرانی AZ به داد این تیم قرمزپوش رسید چون جهانبخش در دقایق پایانی روی فراری دیدنی و کنترل توپ تکنیکی خود گل دوم را برای مهاجم آلکمار ساخت تا ورزشگاه منفجر شود. پاسی که تبدیل به چهارمین پاس گل وینگر راست ایرانی شد تا محبوبیت جهانبخش همچنان به عنوان ستاره ای بی جانشین بیشتر از قبل شود.
اما بیشتر از این صحنه حرکتی که علیرضا در مراسم آغازین بازی انجام داد او را در تیررس رسانه ها قرار داد جایی که او در بارش نم نم برف و سرمای آلکمار گرمکن خود را به دختربچه هلندی داد که به خاطر سرما می لرزید. تصویر این اقدام ملی پوش ایرانی در بیشتر رسانه های هلندی منتشر شد تا مهربانی جهانبخش بیشتر از همیشه به چشم بیاید.

ون دن بروم، سرمربی آلکمار که به خاطر اخراج از روی نیمکت روی سکوها دقایق پراضطرابی را سپری کرد بعداز پایان بازی خود را به جشن شاگردانش رساند و با آغوش کشیدن جهانبخش از او بابت این که اجازه نداد تا صدمین تجربه اش روی نیمکت آلکمار تلخ تمام شود، تشکر کرد.

برچسب‌ها: اژاکس الکمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

341 سردار آزمون1395/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi