خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

توقف آلکمار با حضور 90 دقیقه‌ای جهانبخش

توقف آلکمار با حضور 90 دقیقه‌ای جهانبخش
تیم آلکمار در حضور ملی‌پوش ایرانی‌اش بازی خانگی هفته دوازدهم اردویژه هلند را برابر آژاکس آمستردام با نتیجه تساوی به پایان برد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های آلکمار و آژاکس آمستردام امشب (یکشنبه) در ورزشگاه آفاس رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان این دیدار یاران جهانبخش در مصاف با حریف پرافتخار خود به نتیجه تساوی 2 - 2 دست یافتند.

نیمه اول این بازی با گل دقیقه 13 وخورست به سود آلکماری‌ها خاتمه یافت. با شروع نیمه دوم تیم آژاکس آمستردام توانست دو بار دروازه میزبان خود را باز کند که برتراند ترائوره و داوی کلاسن، دو مهاجم بورکینافاسویی و هلندی آژاکس آمستردام در دقایق 47 و 62 گلزنی کردند. آلکماری‌ها برای فرار از شکست خانگی تلاش زیادی کردند و سرانجام در دقیقه 79 روی پاس گل علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی و ضربه تمام‌کننده وخورست به نتیجه تساوی 2 - 2 دست یافتند.

علیرضا جهانبخش 90 دقیقه در ترکیب آلکمار بازی کرد و تیمش با پذیرش این تساوی خانگی و اندوخته بیست امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را حفظ کرد. تیم آژاکس نیز با 27 امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

برچسب‌ها: اژاکس الکمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

172 سردار آزمون1395/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi