خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

چرا دوم شدن در گروه به نفع رئال خواهد بود؟

چرا دوم شدن در گروه به نفع رئال خواهد بود؟
شاید عجیب به نظر بیاید ولی دوم شدن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به نفع مدافع قهرمانی خواهد بود.
رئال شب گذشته مقابل لژیا به تساوی 3-3 دست پیدا کرد و حالا با دو امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در رده ی دوم قرار گرفته است. شاگردان زیدان برای صعود به دور بعد به عنوان صدرنشین باید در دیدار مقابل اسپورتینگ و دورتموند پیروز شوند ولی مارکا مدعی شد که دوم شدن به نفع رئال خواهد بود.
طبق قانون یوفا، در مرحله اول حذفی دو تیم از یک کشور مقابل یکدیگر قرار نخواهند گرفت. با صدرنشینی سه تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکو، بارسا و سویا، عملا سه صدرنشین مقابل رئال قرار نخواهند گرفت. همچنین با دوم شدن تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، یووه و سیتی، این سه تیم نیز نمی‌توانند رقیب سپیدپوشان در دور بعد رقابت ها باشند. بدین ترتیب رئال با دوم شدن از تقابل با سه تیم قدرتمند اروپا و سه تیم قدرتمند اسپانیا پیش گیری خواهد کرد.
رقبایی که ممکن است در دور بعد با رئال روبرو شوند، آرسنال یا پاری سن ژرمن از گروه A، ناپولی ، بنفیکا یا بشیکتاش از گروه B، موناکو، لورکوزن، تاتنهام یا زسکا از گروه C و لستر، پورتو یا کوپنهاگن از گروه G خواهند بود.
با این حال اگر رئال با شکست دورتموند در برنابئو به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کند، این شانس را خواهد داشت که بازی برگشت دور بعد را در خانه انجام دهد ولی در غیر این صورت از تقابل با قهرمان اروپا و تیم قدرتمند پپ جلوگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید چمپیونزلیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

171 Real Baghi1395/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi