خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

زیدان: همه از رونالدو انتظار گلزنی دارند

زیدان: همه از رونالدو انتظار گلزنی دارند
زیدان در نشست خبری خود گفت:" امشب موقعیت های گل زیادی خلق کردیم و 5 گل خوب هم زدیم. از نمایش تهاجمی تیمم خوشحالم. برخی مواقع باید تصمیمات ریسکی گرفت و ترکیبی هجومی به زمین فرستاد. امشب اینگونه وارد زمین شدیم اما یکشنبه برابر بیلبائو، رئالی متفاوت خواهید دید.
همیشه می توان بهتر شد. مهم این است که امشب در کارهای هجومی فوق العاده بودیم و پیروز شدیم. هواداران همیشه دوست دارند رئال 4 گل به بالا به حریفانش بزند و امروز خواسته آنها را برآورده کردیم."

زیزو ادامه داد:" در طول هفته، خیلی ها در تمرین خودشان را در حد یک بازیکن ثابت نشان می دهند. بیل، رونالدو و بنزما در حال حاضر ثابت بازی می کنند اما همه فرصت این را دارند تا وارد ترکیب اصلی شوند.
گل نزدن رونالدو؟ او امشب عالی بود و با اینکه گل نزد، موفق به دادن 2 پاس گل شد. می دانم که همه از او توقع گلزنی دارند . رونالدو شنبه به بتیس گل زده بود و امیدوارم 4 روز دیگر به بیلبائو نیز گل بزند."

برچسب‌ها: زیدان رونالدو کریستیانو رونالدو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

183 تورک اولدوزلاری1395/07/28

ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ: معلومه داریم بهترین بازیکن جهانه باید حداقل یک گل بزنه

11 دی (10:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi