خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

سه امتیاز با هت تریک رونالدو

سه امتیاز با هت تریک رونالدو
دیدار تیم های دپورتیو وآلاوس و رئال مادرید لحظلاتی پیش به لطف هت تریک رونالدو و گلزنی موراتا، با نتیجه 4-1 به سود رئال خاتمه یافت تا صدرنشینی کهکشانی ها همچنان تداوم داشته باشد.
رئال مادرید که پس از پیروزی بر بیلبائو به تنهایی صدرنشین لالیگا شده بود در هفته دهم حریف شگفتی سازی چون آلاوس را پیش رو داشت. تیم تازه صعود کرده ای که در خانه باخت نداشت و در رده 13 قرار داشت. زیدان بازهم مثلث BBC را از ابتدا در زمین گذاشته بود.
رئال خیلی زود و در دقیقه 7 از میزبان خود عقب افتاد. یک ارسال از جناح چپ با اشتباه مسلم ناواس به داویرسون برزیلی رسید و او دروازه خالی رئال را گشود تا حساب کار 1-0 به سود آلاوس شود.

10 دقیقه بعد خطای هند دایورسون روی کاشته گرت بیل باعث شد تا داور به سود رئال اعلام پنالتی کند. رئال پس از 26 بازی بود که به پنالتی دست می یافت و رونالدو موفق شد به راحتی آن را به گل تبدیل کند.
حملات رئال ادامه داشت و دقیقه 33 به یک گل دیگر برای این تیم ختم شد. شوت محکم رونالدو پس از برخورد به مدافع آلاوس به درون دروازه غلتید تا رئال بازی باخته را با برد 2-1 عوض کند.

آلاوس در نیمه اول حریف دست و پا بسته ای نبود با این حال رئال بود که با پیروزی به رختکن رفت.
آلاوس در شروع نیمه دوم می توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت داویرسون را ناواس به زیبایی مهار کرد. بعد از این موقعیت رئال یک بار دیگر بر بازی مسلط شد اما شاهد موقعیت آنچنانی روی دروازه های دو تیم نبودم. زیدان در اواسط نیمه بنزما را بیرون کشید و موراتا را وارد زمین کرد.

بازی به دقیقه 76 رسیده بود که رئال به دلیل خطا روی رونالدو هنگام ارسال کرنر به یک پنالتی دیگر دست یافت اما این بار رونالدو در گل کردن آن ناکام ماند و گلر آلاوس با واکنشی تماشایی پنالتی را مهار کرد.
رئال پس از هدر رفتن پنالتی رونالدو همچنان به حملات خود ادامه داد و آلوارو موراتا دقیقه 84 روی پاس بلند و تماشایی مارسلو موفق شد توپ را از روی سر گلر آلاوس عبور داده و حساب کار را 3-1 کند.

4 دقیقه بعد رونالدو پنالتی از دست رفته خود را جبران کرد. او روی یک و دوی عالی با مارسلو از روی شش قدم موفق شد با شوتی محکم خود را سه گله و رئال را 4 گله کند.

در نهایت رئال موفق شد این بازی حساس را با نتیجه 4-1 به سود خود تمام کند.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو رئال دپورتیو وآلاوس رئال مادرید گرت بیل رونالدو شایان کرمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 2

496 تیم Amol1395/08/08

Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ: گلزنی ها تازه شروع شد !

9 آبان (15:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi