خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,934

ونگر: سرمربی انگلستان باید بومی باشد

ونگر: سرمربی انگلستان باید بومی باشد
اختصاصی | آرسن ونگر ترجیح می دهد سرمربی تیم ملی انگلستان یک انگلیسی باشد.
به گزارش ورزش 11، مرد فرانسوی بارها به تیم ملی انگلستان لینک شده است تا جایگزین سام آلاردایس اخراجی شود اما در حال حاضر این گرت ساوت گیت است که پست سرمربیگری موقت انگلیس را برعهده دارد.

قرارداد ونگر در پایان فصل با آرسنال به پایان می رسد اما مرد 66 ساله به تیمش تعهد دارد و می خواهد کارش را با توپچی ها ادامه دهد. رئیس فدراسیون فوتبال انگلستان ونگر را گزینه ای بی نظیر برای جانشینی آلاردایس خواند اما خود ونگر معتقد است که او یک شاخصه را کم دارد.

آرسن ونگر عنوان کرد:
-
همیشه گفتم انگلیس فوتبال بزرگ و پرغروری دارد سخت است که من سرود ملی را نخوانم. منطقی است که بگویم که بعد از گذراندن 20 سال در این کشور من یک نیمه انگلستانی هستم اما بهتر است که سرمربی انگلستان یک انگلیسی باشد.

حتی سرمربیگری در یک تیم انگلستانی نیز سخت است و وضعیت در تیم ملی فرق دارد. اولویت من همچنان آرسنال می باشد. تا به حال هیچ صحبتی با فدراسیون نداشته ام چیز دیگری نمی توانم بگویم. به شخصه برای تیم ملی انگلستان آرزوی موفقیت دارم.

به نظرم روی هاجسون بدشانس بود. آلاردایس نیز همانطور که خودش گفت اشتباه کرده است کار او غیرقابل دفاع است زیرا اگر او می ماند در هر کنفرانس خبری اش باید جواب می داد و مسئله دوباره بزرگ می شد. در حین تورنمنت ها فشار روی تیم ملی بسیار زیاد است و همین موضوع کار را سخت می کند.

برچسب‌ها: ارسنال انگلیس ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

386 سردار آزمون1395/07/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi