خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بنفیکا
اتحاد بنفیکا
48
359

بهترین فروشندگان فوتبال اروپا مشخص شدند

بهترین فروشندگان فوتبال اروپا مشخص شدند
به گزارش "ورزش سه"، طبق لیستی که از طرف کمیته مالی یوفا منتشر شده است، لیورپول، والنسیا و یوونتوس سه رتبه اول کسب درآمد از طریق فروش بازیکن را به دست آورده اند.
لیورپول با کسب 442 میلیون یورو، والنسیا با 432 و یوونتوس با 415 موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده اند. البته یوونتوس امسال با فروش 105 میلیون یورویی پوگبا و با توجه به مبلغ بسیار کمی که برای خرید او پرداخت کرد، جهش فوق العاده ای در جدول داشته است.

دو تیم پرتغالی بنفیکا و پورتو با 414 و 382 میلیون یورو در رتبه های بعدی قرار دارند. اتلتیکو مادرید و تاتنهام، ششم و هفتم هستند و رم جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

نکته جالب، حضور رئال مادرید و چلسی در رتبه نهم و دهم این رده بندی است زیرا همیشه این دو تیم متمول به خرید بازیکنان گران قیمت و بزرگ مشهور بوده اند.

برچسب‌ها: بنفیکا لیورپول یوونتوس والنسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

303 نفت نفتک1395/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi