خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

ماتئوس :وین رونی می تواند در پست هافبک پشت مهاجم موفق باشد

ماتئوس :وین رونی می تواند در پست هافبک پشت مهاجم موفق باشد
بازیکن سابق تیم ملی آلمان اعتقاد دارد مورینیو باعث شده مرد منچستری جان تازه ای بگیرد و باید این را در سطح ملی هم نشان دهد.
لوتار ماتئوس اذعان کرده این بازیکن تیم منچستر در نقش بازیکن پست ده ، هافبک پشت مهاجم ، پس از احیا شدن توسط مورینیو می تواند موفق باشد.
عملکرد وین رونی پس از بازی در تیم روی هاجسون در یورو 2016 در پست هافبک مرکزی، همان نقشی که در تیم فن خال بازی می کرد،، انتقادات شدیدی به همراه داشت.
لوتار ماتئوس از جمله افرادی بود که به رونی متذکر شد باید از بازی های ملی خداحافظی کند اما اکنون عنوان که رونی هرچند با کمک مورینیو، به او ثابت کرده که در اشتباه بوده است.
این بازیکن در تیم منچستریونایتد این پست را پشت سر زلاتان ابراهیموویچ بازی می کند و سم آلردایس تایید کرده که او همین پست را در تیم ملی انگلستان ملقب به سه شیرها خواهد داشت.
ماتئوس در مصاحبه با روزنامه ی سان گفت :
از آن زمان تا به الان او بخصوص بعد از آمدن مورینیو بسیار تغییر کرده . من فکر می کنم آلردایس کار درستی می کند که می خواهد بازوبند کاپیتانی تیمش را به بدهد.
کار کردن با مورینیو به او کمک می کند. وقتی درمورد فوتبال صحبت می کنند، زبانی است که او آن را می فهمد چرا که این روشی است که مورینیو با بازیکنان مهم تیمش ارتباط برقرار می کند.
از دور به نظر نمی رسید که رونی و لوییس فان خال رابطه ی خوبی داشتند اما مورینیو می داند چگونه با سوپراستارهایش رفتار کند.
حرفم بدین معناست که وین رونی حالا با یک سطح آمادگی و ذهنیت متفاوت وارد تیم ملی می شود.
این بازیکن که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد اضافه کرد:
رونی باید در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند. وقتی هافبک مرکزی است می شود گفت که نمی داند چه کار می خواهد انجام بدهد. او تا به حال به اندازه ی کافی در پست پشت مهاجم بازی نکرده است.
رونی از دوران جوانی با این پست و نوع بازی در آن آشناست و دو سال دیگر هم می تواند در این پست بازی کند و گلزنی کند.
او کیفیت بالایی دارد و در یک تیم با بازیکنانی جوان، تجربه او بسیار ارزنده است. مورینیو و همچنین آلردایس می خواهند او برای تیمشان یک رهبر باشد.

برچسب‌ها: ماتئوس وین رونی تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

304 خـــــامـــس1395/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi