خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

از فرانسه خبر می رسد که مارسی از پنجره ی نقل و انتقالات گذشت

از فرانسه خبر می رسد که مارسی از پنجره ی نقل و انتقالات گذشت
به گزارش بخش بین الملل سایت ورزش 11، وضعیت شواین اشتایگر هنوز نامشخص است. هافبک 32 ساله ی منچستریونایتد این فصل از لیست اصلی تیم با نظر مورینیو خارج شده و در لیست مازاد باشگاه قرارگرفته است.
این بازیکن که سابقه قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارد در بازی ابتدایی فصل در ترکیب تیم بود اما پس از آن به یک سکونشین تبدیل شده است.
خبرگزاری تلفوت از فرانسه اخیرا گزارش داده مارسی فرانسه ماه قبل به دنبال جذب این بازیکن بوده است. مارسی به جذب او نزدیک بوده اما پیشنهادات آن ها دیر به دست باشگاه منچستری رسیده است و انتقال انجام نشده است. این باشگاه همچنین قادر به پرداخت دستمزد هفتگی 200 هزار یورویی این هافبک 32 نبوده است.
شواین اشتایگر دو فصل قبل بایرن مونیخ را پس از نیمکت نشینی توسط پپ گواردیولا به مقصد یونایتد برای بازی در تیم لوییس فن خال ترک کرد اما اکنون توسط مورینیو به لیست فروش باشگاه اضافه شده وآینده ی او شرایط مبهم و نامشخصی دارد.

برچسب‌ها: شواینی اشتایگر مارسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

138 Supper Stars1395/06/30

آپاچی سرخ: شواینی شاید نیاد مارسی /

31 شهریور (10:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi