خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

پیش بازی آرسنال - لیورپول

پیش بازی آرسنال - لیورپول
دو تیم آرسنال و لیورپول‌،‌ امروز در‌ ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت
لیورپول
شاگردان یورگن کلوپ که با خریدهای جدید امید زیادی به نتایج خوب در این فصل دارند، کار خود را با این تقابل حساس با آرسنال‌ آغاز خواهند کرد.قرمز پوشان در دیدارهای پیش فصل خود روندی به شدت پرفراز و نشیب را سپری کردند و مشخص نیست که آیا آنها در آمادگی هستند یا نه. در حقیقت آنها موفق شدند 4-0 بارسلونا را با ستاره‌هایش شکست دهند ولی 4-0 از ماینز و 2-1 از رم شکست بخورند و همین باعث شده تا میزان آمادگی آنها کمی نامشخص باشد. با این حال کلوپ از اهمیت نتیجه این دیدار مطلع است و تمام توانش را برای کسب پیروزی به کار خواهد گرفت.لوریس کاریپوس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و حضور ماتیپ، میلنر، گومز،‌استوریج، لیوا و اوخو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آرسنال
شاگردان آرسن ونگر تابستان نسبتا بی حاشیه ای را پشت سر گذاشتند و مثل فصل گذشته تا به اینجای کار تنها 1 خرید انجام داده اند. امیدها به گرانیت ژاکا، هافبک جدید آرسنال که با 34 میلیون پوند راهی امیریتس شده بسیار بالاست و هواداران انتظار دارند او این فصل خوش بدرخشد. آرسنال که 12 سال است رویای قهرمانی در سر دارد، این فصل طبق گفته ونگر هدف خود را روی قهرمانی قرار داده و باید دید در اولین گام چه نتیجه ای کسب خواهد کرد. پر مرته ساکر، گابریل پائولیستا، دنی ولبک و ینکینسن به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند. اولیویه ژیرو و لورن کوشیلنی به دلیل تعطیلات بیشتر نسبت به دیگر بازیکنان برای حضور در یورو هنوز آمادگی کامل را به دست نیاورده اند و حضور مسوت اوزیل نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برچسب‌ها: آرسنال-لیورپول لیورپول آرسنال پیش بازی آرسنال لیورپول بازی لیورپول آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

418 NeverlanÐ1395/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi