خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

با پادوانی زیر یک میلیارد به توافق رسیدیم

با پادوانی زیر یک میلیارد به توافق رسیدیم
وکیل ملت: سرمربی استقلال خوزستان گفت:برای جذب پادوانی باید امید سینگ که از فصل گذشته در تیم ما بود و نامش از لیست خارج نشده، قراردادش را فسخ کند.

سیروس پورموسوی در رابطه با مراحل جذب وحید شیخ ویسی اظهار داشت: ما یک دروازه بان خیلی خوب به نام گودرز داوودی داشتیم که متاسفانه مصدوم شد وگرنه می توانستیم از او استفاده کنیم. الان هم به همین دلیل به سراغ شیخ ویسی رفتیم و قرار است او تا فردا با رضایت نامه اش به اهواز بیاید و قراردادش را با استقلال خوزستان ثبت کند.
وی درباره مذاکره با پادوانی افزود: با این بازیکن مذاکره کردیم و قرار است امروز جواب نهایی را بدهد. برای جذب پادوانی باید امید سینگ که از فصل گذشته در تیم ما بود و نامش از لیست خارج نشده، قراردادش را فسخ کند. باید با این بازیکن توافق صورت بگیرد.
سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: روی مبلغ با پادوانی نزدیک شدیم و 2 روز به او فرصت دادیم. امروز باید جواب نهایی ما را بدهد. ما شرایط خود را گفتیم و به هم نزدیک بودیم. فقط روی نحوه پرداخت مبلغ اولیه اختلافاتی داشتیم. ما گفتیم که ابتدا 30 درصد پرداخت می کنیم و پادووانی گفت 50 درصد را می خواهم. روی مبلغ قرارداد با هم به توافق رسیدیم.
پورموسوی درباره اینکه سپاهان هم به خاطر قرارداد بالا پادووانی را نخواست، گفت: مطمئن باشید قرارداد این بازیکن زیر یک میلیارد است. باشگاه ما شرایطش طوری نیست که به بازیکن زیاد پول بدهد و اصلا اختلاف قراردادی هم ایجاد نمی کنیم.
وی درباره احتمال برگزاری اردو افزود: ما قرار بود اردویی را در اراک داشته باشیم اما امکانات در آنجا مهیا نبود. حالا احتمالا اردوی یک هفته ای را در تهران یا کرج برپا می کنیم و 2 دیدار تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها: توافق با پادوانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

434 Wolverine1395/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi