خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

ستاره هایی هم که از لوگوی استقلال برلباس پرسپولیس پرمیکشد!!

ستاره هایی هم که از لوگوی استقلال برلباس پرسپولیس پرمیکشد!!
کد خبر: ۶۶۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۷۰۹۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر ورزشی » فوتبال و فوتسال
نصیرزاده تشریح کرد؛
اتفاقی تازه در فوتبال ایران؛ حذف ستاره‌ها از لباس استقلال/ یک ستاره روی پیراهن فصل بعد پرسپولیس
احتمال دارد 2 ستاره استقلال ،فصل آینده از روی پیراهن این تیم حذف می شود.
اتفاقی تازه در فوتبال ایران؛ حذف ستاره‌ها از لباس استقلال/ یک ستاره روی پیراهن فصل بعد پرسپولیسگفته می شود تیم پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ امسال که دهمین قهرمانی این تیم در لیگ محسوب می شود ، به تقلید از تیم های معتبر اروپایی که با 10 قهرمانی یک ستاره روی پیراهنشان می زنند ، یک ستاره روی پیراهنش حک می کند .

هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس حقوقی درباره قانون ستاره ها روی پیراهن تیم های فوتبال بیان کرد: در حال حاضر هیچ قانونی درباره این موضوع در کشورمان وجود ندارد ولی تصمیم گرفته ایم برای لیگ شانزدهم قوانین جدیدی را درباره این موضع وضع کنیم.

وی افزود: با قوانین جدید احتمال دارد ستاره ها از روی پیراهن استقلال پاک شود و این تیم تنها در لیگ قهرمانان آسیا می تواند از ستاره های خود استفاده کند و حق استفاده از ستاره ها را ندارد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می تواند با قهرمانی احتمالی در این فصل که دهمین قهرمانی این تیم محسوب می شود ، ستاره روی پیراهنش حک کند بیان کرد : تا قبل از تصویب این قانون همه تیم ها میتوانند روی پیراهنشان ستاره بزنند.

نصیرزاده در مورد اینکه این قانون در مورد 10 قهرمانی یک ستاره خواهد بود یا قهرمانی های آسیایی تیم ها گفت : هنوز به جمع بندی نرسیدیم اما به احتمال زیاد 10 قهرمانی یک ستاره خواهد بود تا مثل لیگ های معتبر اروپایی باشد و اگر این قانون تصویب شود استقلال دیگر نمی تواند در لیگ برتر ستاره روی پیراهنش بگذارد.

اما اگر نگاهی ب لیگ های دیگر کشورها بیندازیم در ایتالیا با هر ۱۰قهرمانی یک ستاره ب لباس تیم ها اضافه میگردد مثل یوونتوس که با۳۲قهرمانی ۳ستاره بر روی لوگوی خود حک کرده است.
به آلمان می رویم. آنجا قانون متفاوتی وجود دارد. قانونی که سال 2003 توسط فدراسیون فوتبال این کشور اعلام شد. این قانون می گوید سه قهرمانی یک ستاره، 5 قهرمانی 2ستاره، 10 قهرمانی سه ستاره و 20 قهرمانی به بالا 4 ستاره روی پیراهن می نشاند. بدین ترتیب است که بایرن مونیخ 4 ستاره، دورتموند و مونشن گلادباخ دو ستاره و برمن و اشتوتگارت و هامبورگ 1 ستاره دارند. تنها قهرمانی مورد قبول هم قهرمانی بوندسلیگا است.
یافرضا

ترکیه ماجرای متفاوتی دارد. در آنجا بابت هر 5 قهرمانی یک ستاره اضافه می شود. گالاتاسرای در حال حاضر 4 ستاره دارد. در اسکاتلند هم مثل ایتالیا به این موضوع نگاه می شود. رنجرز بعد از گرفتن 50 قهرمانی در حال حاضر 5 ستاره است و سلتیک با 47 جام، می تواند 4 ستاره باشد اما آنها به واسطه تنها جام خود در اروپا لیگ سال 1967، یک ستاره هستند. نروژ هر 10 قهرمانی اش یک ستاره دارد. سوئد هم همین طور است. هلند هم از این قائده هر 10 قهرمانی، یک ستاره پیروی می کند.
حال با توجه به جمیع بحث ها و نگاه به لیگ های معتبر دنیا آیا استقلال حق دارد از ستاره هایی که بی قانون حک کرده استفاده کند!!؟؟
در صورت اینکه پرسپولیس بعد از قهرمانی در این فصل با دهمین قهرمانی اولین ستاره را بر لباس خود حک کند عملا هواداران استقلال در مقابل پرسپولیس کاملا خلع سلاح خواهند شد.
چون تا قبل از دربی سال قبل آبی ها نماد۴را در برابر نما۶پرسپولیس داشتند که بنا به گفته ها پرسپولیس با خراب کردن عمدی پنالتی قصد گرفتنه این نماد استقلال را داشته. حال هواداران چند ده میلیونی پرسپولیس در ایران و سایر کشورها به جز استفاده از نمادهای ۶و ۴ همینطور یادآوری هت تریک به یاد ماندنی ایمون زائد.سقوط چندباره استقلال به لیگ دسته ۲ و.و.و.و حکایت جالب و بسیار مهم دوستاره ی جعلی که از آبی ها پس گرفته خواهد شد را نیز به دیگر ابزار خود برای ناچیز خواندن حریف آبی پوش خود که این روزها بیشتر برای بقا در لیگ برتر میجنگد در دست خواهد داشت.

برچسب‌ها: پرسپولیس-قهرمانی لیگ برتر- است پرسپولیس-

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 17

401 Persepolisi1395/05/21

خخخخخخخخخخخخخهه: حالا واقعا این عکس ناموس مردم رو از اینستگرام پیدا کردی نه؟ خخ گناه دارن عکس ناموس مردم رو نزار مارتا داسیلوا ی زن نما ی نر غول خخ

22 مرداد (11:37)


خخخخخخخخخخخخخهه: خخ خخ خخ باز داری با خودت چت میکنی؟؟ خخ خخ خخ این خخ های من خیلی حرصت میده نه؟ خخ خخ پس بسوز مارتا داسیلوا ی زن نما! خخ خ

21 مرداد (22:25)


Persepolisi: این فقط بلده مثل خوک صدای خوک ازخودش دربیاره!همش خ.خ.خ.خ‌میکنه!نکنه اصلا خوک باشه.ب آدمیزاد ک شباهتی نداره.فرارم نمیتونه بکنه!

21 مرداد (22:17)


خخخخخخخخخخخخخهه: خخ خخ خخ خخ خخ چرا دستات داره میلرزه؟ خخ خخ خخ نترس بابا استرس نداشته باش الان میرم راحت بشی از دستم خخ خخ

21 مرداد (21:37)


هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi