خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پوگبا:از پیوست به منچستر یونایتد خوشحالم.

پوگبا:از پیوست به منچستر یونایتد خوشحالم.
پل پوگبا از ایده بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو هیجان زده است. او همچنین به یادآوری روزهای نخستین حضورش در منچستریونایتد پرداخته است.به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی بامداد امروز، پل پوگبا انتقال 89 میلیون پوندی اش به منچستریونایتد را نهایی کرد و رسماً با عکس ها و ویدئوهای جدید به هواداران این باشگاه معرفی شد. وی که پیش از این سابقه حضور در منچستریونایتد را دارد، در مصاحبه جدیدش درباره ژوزه مورینیو و کار کردن با او صحبت کرده است.
به گزارش سایت Sky Sports، رافائل واران - هم تیمی پوگبا در تیم ملی فرانسه - و آلوارو ماروتا - هم تیمی سابق او در یوونتوس، پیش از این سابقه کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو را در رئال مادرید داشتند. اکنون پل پوگبا - گران ترین بازیکن فوتبال جهان - عنوان کرده است که پیش از پیوستن به شیاطین سرخ، با هم تیمی های سابقش درباره سرمربی آینده خود صحبت کرده بود. پوگبا در این باره گفت:پوگبا که پیش از این نیز سابقه حضوری 3 ساله را در آکادمی و تیم اصلی منچستریونایتد دارد، با آمدن به کمپ کرینگتون در روز گذشته، خاطرات گذشته خود از این مجموعه را به یاد آورد. او در این باره اظهار داشت:وقتی که در ابتدا به اینجا آمده بودم، یادم می آید که آن ها (مسئولان حمل و نقل یونایتد) به دنبال ما می آمدند و ما را در اینجا پیاده می کردند. ورن جویس (سرمربی تیم رزروهای منچستریونایتد) را دیدم و به یاد تمرین هایی افتادم که با او داشتیم. به یاد رختکنمان، کانتینری که در آن غذا می خوردیم. اینجا هنوز هم همان گونه است و من با دیدن این ها به یاد گذشته افتادم. مثل یک عکس بود. چیزیست که نمی توانم توصیفش کنم، دیوانه وار استواقعاً احساس خوشحالی می کنم. صادقانه بگویم، هیچ کلمه ای برای توصیف این وضعیت ندارم- فقط خوشحالی. نمی توانم بیش از این برای بازی کردن با تیم جدیدم صبر کنم. حتی برایم این گونه به نظر نمی رسد که این تیم جدید من است! مساله فقط این است که من این تیم را ترک کردم و حالا برگشته ام. صادقانه بگویم که این حسی عالیست.

برچسب‌ها: پوگبا منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 2

133 ᵐᵒᶰᵒᵐᵉᶰᵗᵃˡ1395/05/19

21 مرداد (01:28)


20 مرداد (13:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi