خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,105

لطف بزرگ گرت بیل در حق پدرزن خلافکارش

لطف بزرگ گرت بیل در حق پدرزن خلافکارش
نشریه سان نوشت: گرث بیل که چندی پیش از نامزد خود برای آغاز رسمی زندگی مشترک‌شان پاسخ مثبت گرفت، قصد دارد لطف بزرگی در حق پدر او انجام دهد و به‌خاطر او مراسم ازدواجش را در شهر نیویورک برگزار کند.

مارتین رایس جونز، پدر همسر بیل به جرم کلاهبرداری دو میلیون یورویی از 250 نفر در یکی از زندان‌های نیویورک حبس است، اما ظاهراً او در صورتی که رفتار مناسبی داشته باشد، می‌تواند برای مراسم دخترش یک هفته مرخصی بگیرد هرچند که اجازه خارج شدن از نیویورک را ندارد و به‌همین دلیل مهاجم رئال مادرید و همسرش تصمیم دارند که مراسم ازدواج‌شان را در این شهر بگیرند تا پدر نامزد مهاجم رئال نیز بتواند در آن شرکت داشته باشد.

یکی از منابع نزدیک به بیل 27 ساله گفت: گرث از کودکی در کنار مارتین (پدر نامزدش) بزرگ شده، او را می‌شناسد و آنها با هم رابطه صمیمانه‌ای دارند. مسلماً بیل و «اِما» دوست داشتند که مراسم عروسی‌شان را در ولز برگزار کنند، اما برای آنها مهم بود که مارتین نیز در مراسم‌شان حضور داشته باشد.

به این ترتیب بیل مراسم ازدواجش را در کشوری برگزار می‌کند که تیم باشگاهی‌‌اش هم این روزها برای برگزاری اردوی تابستانی پیش‌فصلش در آنجا به‌سر می‌برد. کهکشانی‌ها پنجشنبه هفته جاری در اولین بازی تدارکاتی‌شان در جام قهرمانان بین‌المللی به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می‌روند.

برچسب‌ها: گرت بیل کلاهبرداری رئال مادرید ازدواج نیویورک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

48 3

2,355 Esteghlalfc1395/05/04

مرد بارانی : این آقا دو میلیون کشیده بالا بهش میگن کلاهبردار و خلافکار ولی یکی مثل مسی 4 میلیون میکشه بالا که هیچ بهش توپ طلاهم میدن چه عادلانه

4 مرداد (23:48)


سرباز الترافورد: واقعا خبر خیلی مهمیه!

4 مرداد (22:03)


4 مرداد (18:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi