خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

آرژانتین 4-0 امریکا؛ سومین فینال آلبی سلسته در سه سال گذشته

آرژانتین 4-0 امریکا؛ سومین فینال آلبی سلسته در سه سال گذشته
نخستین دیدار نیمه نهایی کوپا امریکا سنتناریو صبح امروز ساعت 5:30 به وقت تهران در ورزشگاه ان آر جی شهر هیوستون برگزار شد و تیم قدرتمند آرژانتین موفق شد در پی نتایج درخشان خود در این رقابت ها، باز هم با نتیجه ای پر گل میزبان یعنی ایالات متحده امریکا را از پیش رو بردارد و برای دومین سال پیاپی راهی فینال کوپا امریکا شود.
تیم امریکا که امیدوار بود بتواند جلوی آرژانتین قد علم کند، بازی بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و نتوانست انتظار هواداران خود را بر آورده کند. درسرتاسر بازی تیم آرژانتین بر بازی مسلط بود و هر زمان که اراده می کرد تو پ را وارد محوطه جریمه امریکا می کرد. با این حال پس از گل سوم آرژانتینی ها رو به باز تمرینی آوردند و چندان خود را خسته نکردند تا توان خود را برای فینال ذخیره کنند.

دو گل در نیمه نخست و دو گل در نیمه دوم حاصل تلاش یاران مسی بود. لئو در این بازی هم درخشید و دو پاس گل داد. اولی را در سومین دقیقه برای ازکویل لاوتزی فرستاد تا او با سر دروازه امریکا را خیلی زود باز کند. و دومی را اواخر نیمه دوم برای هیگواین ارسال کرد تا او گل چهارم آرژانتین را در هشتاد و ششمین دقیقه به ثمر برساند.
مسی گل دوم آلبی سلسته را در دقیقه سی و دوم روی یکی ضربه ی آزاد تماشایی به ثمر رساند تا باز هم هنر خود را روی ضربه های ایستگاهی به نمایش بگذارد. لئو با گلزنی در این دیدار به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرژانتین شناخته شد. سومین گل پسران با انگیزه تاتا را هیگواین در دقیقه 50 به ثمر رساند.

به این ترتیب آرژانتین طی سه سال گذشته برای سومین بار به فینال رقابت های مهمی چون کوپا امریکا و جام جهانی راه یافته است. حال آنها باید به انتظار بنشینند تا صبح فردا حریف خود را بشناسند. آیا باز هم فینال سال گذشته تکرار خواهد شد؟ یا کلمبیا شایستگی هایش را بر شیلی تحمیل خواهد کرد؟

برچسب‌ها: آرژانتین کوپا2016 کوپا آمریکا لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 1

508 اف_سی_بارسا1395/04/02

همدون: دم آرژانتینیا گرم

2 تیر (14:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi