خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

بوفون : هنوز نمیتوانیم بگوییم یک یوروی خوب داشته ایم

بوفون : هنوز نمیتوانیم بگوییم یک یوروی خوب داشته ایم
ایتالیا توانست با شکست 2 -0 اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 راه یابد. جیجی بوفون کاپیتان آتزوری، پس از این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

نمایش ما عالی بود اما در نیمه اول وقتی با نتیجه 1-0 به رختکن رفتیم، کمتر از آن چیزی بود که شایسته اش بودیم. می دانید که ورود دوباره در نیمه دوم می تواند با روند دیگری همراه باشد. با این حال ما تنها دفاع نکردیم بلکه پیش از گل دوم گراتزیانو می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اکنون ما فقط از مرحله یک هشتم عبور کرده ایم. اما از هیچ، بهتر است.

او درباره بازی بعدی مقابل المان گفت :
مسیر طولانی و سختی پیش روی ماست و حریفان قدرتمندی را پیش رو داریم. هنوز نمی توانیم بگوییم یک یوروی خوب داشته ایم. ما تازه به یک چهارم نهایی رسیده ایم. با این وجود من فراموش نکرده ام که پیش از شروع یورو، خیلی ها به ما بدبین بودند. ما ثابت کردیم که ما را دست کم گرفته بودند. ما هنوز کارهای بیشتری در یورو داریم. من به تیممان افتخار می کنم.

برچسب‌ها: بوفون ایتالیا یورو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 0

447 Rape Boy1395/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi