خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

دعوای برانکو با کیروش علنی شد.

دعوای برانکو با کیروش علنی شد.
به گزارش متافوتبال و به نقل از خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ این بار رسماً از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد. مربی کروات پرسپولیس که چند روزی بود به نیامدن ملی پوشانش به تمرینات گلایه داشت و تصمیم فدراسیون برای دادن استراحت اجباری به این بازیکنان را ظلم در حق تیم خودش می‌دانست، صبح شنبه و در آستانه سفر تیمش به اوکراین، درحالی که بازیکنانش را برای تست پزشکی به ساختمان ایفمارک برده بود، علیه کارلوس کی روش مصاحبه کرد. ساختمان جنجالی ایفمارک که مدیریتش را زهره هراتیان، همسر هومن افاضلی بر عهده دارد و مدت‌هاست این دو بر سر تملک این ساختمان با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در جنگ هستند، فرصتی را برای برانکو ایجاد کرد تا از آنجا به کارلوس کی روش که دفترش همان حوالی و در ساختمان جنبی کمپ تیم‌های ملی است، اعلام جنگ کند.

برانکو در جمع خبرنگاران گفت: «چیزی که از طرف خودم می‌توانم بگویم این است که اجازه نمی‌دهم بازیکنانم به اردوی تیم ملی بروند. آنها بازیکن پرسپولیس هستند و از باشگاه پول می‌گیرند و باشگاه تصمیم می‌گیرد که چه رویه‌ای را در پیش بگیریم. اگر الان بازیکنان نیستند، خودشان مقصر هستند چون باید به وظایف حرفه‌ای خودشان عمل کنند. واقعاً به خاطر رفتار کارلوس کی‌روش مأیوس شدم. او باید در خدمت فوتبال ایران باشد و بهترین خدمات را ارائه دهد نه این که گروکشی کند. اگر کمی منطقی به این موضوع توجه کنید متوجه می‌شوید بازیکنان بدون این که تست بدهند اجازه حضور در لیگ را ندارند. برای من این اتفاق عجیب است که مربی تیم ملی درباره رفتار بازیکنان این‌گونه عمل می‌کند. سرمربی تیم ملی وارد بازی‌های خطرناک شده است و گروکشی می‌کند. او می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه تیمی از تیم سقوط کند و یا چه تیمی در انتها قهرمان شود. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است اما مالکیت تیم ملی برای او نیست. نباید با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی کند. از طرف خودم می گویم اجازه نمی‌دهم بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند. آنها را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می‌کنیم و باشگاه در نهایت باید برای حضور آنها در اردوها تصمیم‌گیری کند.»

حرف‌های برانکو از این فاصله نزدیک به برانکو، آن هم در ساختمانی که محل مجادله شدید بین دو گروه است و رابطه صمیمی بین برانکو و افاضلی، حساسیت‌ها را بیش از قبل تشدید می‌کند و باید دید واکنش کارلوس کی روش به این تک برانکو چه خواهد بود!

برچسب‌ها: تیم ملی ایران کیروش کارلوس کیروش کارلوس کیروش(سرمربی) پرسپولیس پرسپولیس تهران برانکو برانکو ایوانکویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 4

839 سیمرغ.1395/03/29

اریکه فوتبال: کیروش گفته که جلوی تست بازیکنارو نگرفته و کلا این حرفو تکذیب کرده در ثانی بازیکنای ملی پوش باید در اختیار تیم ملی باشن

1 تیر (12:27)


کیروش.: همیشه استقلال و پرسپولیس بودن که اعتراض داشتن نسبت به حضور بازیکنانشون توی تیم ملی

29 خرداد (15:51)


شوالیه های فارس: كيروش داره خيلي پاشوازگريمش درازترميكنه

29 خرداد (14:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi