خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,041

جدایی MSN ؟؟؟فکرش را هم نکنید

جدایی MSN ؟؟؟فکرش را هم نکنید
رئیس باشگاه بارسلونا به هواداران این تیم اطمینان داد مثلث MSN قصد جدایی ندارند و باشگاه هم اجازه جدایی را به آنها نخواهد داد.

بارسلونا در خط حمله خود سه بازیکن به نام های نیمار، لوییس سوارس و لیونل مسی را دارد که هر تیمی آرزو می کند یکی از آنها را در اختیار داشته باشد.

خبرهای زیادی درباره جدایی این سه بازیکن به گوش می رسد به ویژه نیمار و مسی که باشگاه های بزرگی به دنبال جذب آنها هستند.

مسی در یکی دو روز اخیر خانه مجللی را در شهر پاریس خریداری کرد. همین باعث شد تا گمانه زنی های زیادی درباره توافق او با پاری سن ژرمن به گوش برسد اما رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که مثلث MSN به هیچ وجه از این تیم جدا نخواهند شد.

خوسپ ماریا بارتومئو در این زمینه گفت: اصلا فکر نمی کنم مسی، سوارس و نیمار به دنبال جدایی باشد. جدایی این سه بازیکن از بارسلونا، غیرممکن است و به هواداران قول می دهم که اصلا اجازه جدایی به این سه بازیکن را نخواهیم داد.

او ادامه داد: همه بازیکنان از حضور در بارسلونا خوشحال هستند چراکه شهر بسیار جذاب و زیبایی داریم. زندگی کردن در بارسلونا بسیار زیبا و دل انگیز است. از هیچ چیزی نمی ترسم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هیچ بازیکنی خواستار جدایی نشده است و همه از حضور در تیم محبوب خود غرق در شادی هستند. به هواداران می گویم که آنها هم دلیلی ندارد نگران باشند. در روزنامه می خوانم بسیاری از باشگاه های بزرگ به دنبال جذب بازیکنان بارسلونا هستند و این طبیعی است. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم اما باید بگویم که اجازه جدایی به آنها را نمی دهیم.

رییس باشگاه بارسلونا درباره خانه ای که مسی در شهر پاریس خریداری کرده است نیز پاسخ داد: مسی به خوبی می داند پاریس شهری بسیار زیبا و جذاب است. او دوست دارد که تعطیلات خود را در این شهر سپری کند و این اصلا ایرادی ندارد.

برچسب‌ها: بارسا مسی نیمار سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

535 مهدی اذریان1395/03/06

همدون: نه چرا

26 خرداد (13:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi