خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

آندر هررا: جام حذفی یک رقابت بزرگ است

آندر هررا: جام حذفی یک رقابت بزرگ است
هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ در گفتگو با تلویزیون باشگاه منچستر یونایتد از تمایل این تیم برای کسب پیروزی در برابر وستهم سخن گفت.
طرفداری- آندر هررا معتقد است منچستر یونایتد با نشان دادن روحیه تیمی از خود، می تواند از سد وستهم عبور کند.

منچستر یونایتد چهارشنبه باید در آپتون پارک به مصاف وستهم برود. بعد از باخت منچستر یونایتد به تاتنهام گزارشاتی در مورد جو نا آرام رختکن شیاطین سرخ منتشر شد، اما هررا با تاکید می گوید بازیکنان بر روی بازی پیش رو تمرکز کرده اند و می خواهند از آخرین شانس برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل استفاده کنند.

او در گفتگو با MUTV گفت:

می دانم جام حذفی چه مقدار برای هواداران ما مهم است. ما در رختکن بازیکنی نداریم که با پیراهن یونایتد این جام را کسب کرده باشد. با مایکل کریک در این مورد صحبت می کردیم و مایکل می گفت که می خواهد این بازی را ببرد و به ومبلی برسد. ما می دانیم کسب این جام چه برای ما بازیکنان و چه هواداران چه مقدار مهم است. در لیگ برتر شما باید تعادل تیمی را نشان دهید، ولی در جام حذفی شما باید روحیه داشته باشید و تمایل خودتان نسبت به کسب این جام را نشان بدهید. جام حذفی یک رقابت بزرگ است، این رقابت بسیار حساس و عاطفی است.
اگر موفق شویم وستهم را شکست بدهیم، این شانس را خواهیم داشت تا در ومبلی که استادیوم فوق العاده ای است به میدان برویم. چیز های زیادی در فکرم راجع به بودن در آنجا(ومبلی) دارم و ما شانس بزرگی برای رسیدن به آنجا داریم، ولی البته بازی در خانه وستهم آسان نیست.

برچسب‌ها: منچستریونایتد وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

215 ممدجرنگ1395/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi