خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

دوایت یورک: منچستریونایتد باید گیگز را جانشین فن خال کند

دوایت یورک: منچستریونایتد باید گیگز را جانشین فن خال کند
مهاجم اسبق شیاطین سرخ می گوید که منچستریونایتد بایستی به قراردادش با فن خال متعد بماند و سپس دستیارش را در زمان مناسب، جانشین او کند.
طرفداری- به گزارش وب سایت گل، دوایت یورک باور دارد که منچستریونایتد نباید در تابستان جاری به فکر جایگزینی برای فن خال باشد و از نگاه وی، رایان گیگز گزینه درستی برای تصدی نیمکت منچستر پس از اتمام قرارداد مربی هلندی فعلی شیاطین سرخ است.

تیمِ فن خال در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی رده چهارمی، در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و در نزدیکی پایان لیگ، سرمربی اسبق آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ، فشار سنگینی را بر دوشش حس می کند.

علیرغم به گوش رسیدن شایعاتی مبنی بر تمایل ژوزه مورینیو برای نشستن رو نیمکت منچستر، یورک می گوید که تجربه فن خال عاملی است که بایستی منچستر را از اعمال تغییری زودتر از سال ۲۰۱۷ باز دارد. یورک در خصوص این که آیا منچستریونایتد به مربی جدیدی نیاز دارد، به OmniSport گفت:

نه، فکر می کنم ما در حال حاضر یک مربی بسیار با تجربه در اختیار داریم. ما آگاه هستیم که او یک سال دیگر با تیم قرارداد دارد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که او چکار می کند.
یورک فکر می کند هم تیمی اسبقش و مرد شماره دو فعلی منچستریونایتد کسی است که باید تابستان سال بعد، به جای فن خال روی کار بیاید.

اگر مربی در پایان فصل تیم را ترک کند، البته که سپس انتخاب من گیگز خواهد بود. او کسی است که واقعا باشگاه را می شناسد و یقینا احترام را به همراه خواهد داشت. او همچنین سه سال است که دستیار است. به عقیده من زمان درست، پس از منقضی شدن قرارداد فن خال است. اکنون تیم در جایی نیست که ما می خواهیم در آن جا باشد اما در همین حال در موقعیتی نسبتا مناسب و معقول هستیم و تلاشمی کنیم تا در پایان فصل، چیزی به دست بیاوریم.
یورک که طی ۱۵۲ بازی، ۶۶ گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است، خوشحال است که می بیند یک سری از جوانان فرصت پیدا کرده اند تا در فصل جاری، برای تیم نخست باشگاه به میدان بروند اما خواسته که منچستر برای بازگشت به جمع تیم های برتر اروپا، عملکرد خود را در بازار نقل و انتقالات بهبود بخشد.

وقتی به کلاس ۹۲ می نگرید، در می یابید که بازیکنان جوان با طی کردن سطوح مختلف به تیم (نخست) می رسیدند. این که می بینیم بازیکنان جوان فرصت می یابند تا استعداد خود را نشان دهند، خیلی خوب است. ما انتظار بیشتری در این بخش داریم چرا که این در DNA منچستر است. اما گمان می کنم آن ها باید همراه با عده ای از بازیکن سطح بالا تلفیق شوند. باور دارم ترکیبی از بازیکنانی وجود دارد که انتظار می رود به باشگاه بیایند و با شرایط وفق یابند.
یورک اضافه کرد:

این چیزی است که شما باید هنگام وارد کردن بازیکنان، مد نظر داسته باشید. آن ها باید سریعا سازگار شوند چرا که در فوتبال آن چه که مهم است، کسب موفقیت است. می دانم که بازیکنان از کشورهای دیگری می آیند و برای سازگاری به زمان نیاز دارند ولی وقتی منچستر سه سال بدون کسب جام را پشت سر می گذارد، همیشه انگشت اشاره به سوی تیم می آید و پرسش هایی را بر می انگیزد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد گیگز فن خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

524 ممدجرنگ1395/01/24

کریس یونایتد7: دمت گرم یورک. با اومدن مورینیو به منچستر چیزی عوض نمیشه.فقط گیگز میتونه مثل فرگوسن فکر کنه

24 فروردين (15:50)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi