خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

زیدان: رونالدو می‌تواند بیش از 90 دقیقه بازی کند

زیدان: رونالدو می‌تواند بیش از 90 دقیقه بازی کند
ساعت24- سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم پرتغالی‌اش می‌تواند بیشتر از 90 دقیقه بازی کند.

رئال مادرید شنبه عصر در هفته سی و دوم لالیگا با چهار گل ایبار را شکست داد. خامس رودریگس، لوکاس ، کریستیانو رونالدو و خسه رودریگس گل‌های سفیدپوشان را به ثمر رساندند.

زین‌الدین زیدان پس از بازی درباره دیدار سه‌شنبه شب برابر ولفسبورگ گفت: پیش از این گفته بودم که بازی مهیجی خواهد بود و این خیلی خوب است. زمانی که شرایط سخت است می توان کارهای بزرگی انجام داد. به اندازه لازم استراحت خواهیم کرد و سپس خود را برای این دیدار آماده می‌کنیم و در بالاترین سطح به مصاف حریفمان می‌رویم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: کارهای زیادی باید انجام بدهیم. بازی سختی خواهد بود اما می‌دانیم که توانایی به دست آوردن چیزی را که می‌خواهیم داریم. باید با قدرت بازی را شروع کنیم.

زیدان در مورد هو شدن دنیلو نیز اظهار کرد: در سانتیاگو برنابئو همه بازیکنان هو شده‌اند. شرایط بهتر خواهد شد. زمانی که سوت‌های اعتراض‌آمیز را بازیکنی می‌شنود آزار می‌بیند اما او یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند که باید چگونه رفتار کند. دنیلو پسر خوبی است و او را دوست داریم. باید آن موضوع را فراموش کنیم و به بازی سه‌شنبه فکر کنیم.

او در رابطه با تغییرات در تیمش نیز گفت: برخی از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده بود امروز به میدان رفتند و بعضی دیگر استراحت کردند. ما تیمی متحد هستیم و تعدادمان زیاد است. انتخاب 11 بازیکن اصلی سخت است. اینکه همه می‌توانند در ترکیب اصلی بازی کنند فوق‌العاده است. از اتفاقی که افتاد خیلی خوشحال هستم.

سرمربی فرانسوی درباره بازیکنان خود گفت: می‌خواستم رونالدو را تعویض کنم اما این کار به خسه آسیب می‌رساند. رونالدو می‌تواند بیش از 90 دقیقه بازی کند. خامس خسه و ایسکو با وجود اینکه نسبت به دیگر بازیکنان کمتر به میدان رفته‌اند بازی خوبی به نمایش گذاشتند. از عملکرد همه شاگردانم خشنودم.

برچسب‌ها: سرمربی رئال مادرید مهاجم پرتغالی کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

298 ★ Redpolice ★1395/01/22

ترتیسان: چی میگی اتفاقا بهترینن!!

23 فروردين (22:38)


.رئال بابل.: بد ترین هوادارای دنیا هوادارای رئالن

23 فروردين (12:27)


رئال سارا گوسا: منتظر بردت هستیم رئال مادرید

23 فروردين (00:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi