خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

وستهم 1-2 منچستریونایتد؛ تنها امید کسب جام !

وستهم 1-2 منچستریونایتد؛ تنها امید کسب جام !
دو تیم وستهم و منچستریونایتد در چارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup به دیدار هم رفتند و در پایان یونایتد در زمین حریف 2-1 برنده شد. گل ها را فلینی و رشفورد برای منچستریونایتد و تامکینز برای وستهم به ثمر رساندند.
طرفداری - دو تیم در بازی قبلی شان در اولدترافورد به تساوی رسیدند و به همین خاطر بازی در زمین وستهم تکرار شد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی اف ای کاپ مشخص شود.
در حالی که منچستریونایتد این روزها حال و روز خوشی در لیگ برتر انگلیس ندارد و فشارها روی فن خال روز به روز در حال افزایش است، آنها موفق شدند در بازی تکراری مرحله یک چهارم نهایی اف ای کاپ در خانه حریف پیروز شوند و به جمع 4تیم برتر جام صعود کنند.

نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم شیاطین سرخ بهتر بازی را شروع کردند و رشفورد جوان با ضربه ای تماشایی باز هم منجی لوییس فن خال شد. در ادامه فلینی هم توانست در ریباند ضربه مارسیال اختلاف را دوبرابر کند.

چکش ها یکی از گل های خورده را جبران کردند اما شاگردان فن خال با تمام وجود از دروازه خود دفاع کردند تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد و منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی با اورتون روبرو شود.
54 - رشفورد (منچستریونایتد): آنتونیو مرتکب اشتباه بزرگی شد و توپ را در زمین خودی از دست داد. رشفورد هم توپ را از مارسیال گرفت و وارد باکس پنالتی حریف شد و شوتی دیدنی روانه دروازه وستهم کرد. رندولف هم نتوانست توپ را مهار کند و اولین گل خارج از خانه رشفورد برای شیاطین سرخ به ثمر رسید.

67 - فلینی (منچستریونایتد): این بار لینگارد آغاز گر حرکت بود و سانتر او با ضربه مارسیال از زاویه بسته همراه شد. دروازه بان شوت مهاجم جوان منچستری ها رو برگرداند اما فلینی در ریباند حاضر بود و توپ را به طاق دروازه چکش ها چسباند تا امید یونایتد برای ادامه مسیر در جام حذفی حفظ شود.

79 - تامکینز (وستهم) - کرول بالاخره حضور خود در میدان را نشان داد. او با پرشی دیدنی ارسال از جناح چپ را با ضربه سر به عقب پاس داد تا تامکینز با رشادت تمام به سمت توپ خیز برداشته علی رغم واکنش ده خیا و یارگیری فلینی یکی از گل ها را جبران کند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

213 ممدجرنگ1395/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi